Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är vi inte det varje år....?
Isåfall hade de skrytit om det. Jag förväntar mig en lite omdesignad boett likt vad de gjort med heritage black bay serienÄr den nya Burgundy BB58 tunnare än originalet?
Är den nya Burgundy BB58 tunnare än originalet?
Verkar dock vara det. Enligt hemsidan är nya 11.7mm tjock, medans de äldre BB58 i stål är 11.9mmIsåfall hade de skrytit om det. Jag förväntar mig en lite omdesignad boett likt vad de gjort med heritage black bay serien
Förmodligen många. Gissningsvis på andra sidan Atlanten…Har NÅGON längtat efter större klockor från Tudor haha?
Är väl så… Jänkarna fattar aldrig någonting…Förmodligen många. Gissningsvis på andra sidan Atlanten…
Snälla säg att jag har fel men har tudor verkligen släppt en vit PRO i gamla boett och urverk, dvs 15mm tjock… Fyfan vilken miss i sånt fall…
Den använder tyvärr samma urverk som gamla PRO, såvida de inte lyckats med lite ny boett-magi så är detta en ny liten tjockisTudor-siten är omöjlig just nu men om detta stämmer så gick jag fort ifrån "ställ mig på listan NU" till nej tack... vilken missed opportunity alltså.
Det står att boetten är 14.6mm på hemsidan, samma tjocklek som den med svart tavlaTudor-siten är omöjlig just nu men om detta stämmer så gick jag fort ifrån "ställ mig på listan NU" till nej tack... vilken missed opportunity alltså.
Den använder tyvärr samma urverk som gamla PRO, såvida de inte lyckats med lite ny boett-magi så är detta en ny liten tjockis![]()
Helt weird. Kan bara vara två orsaker i min värld. Antingen har man något tekniskt/kvalitets-problem med verket som gör att man skjuter på det eller så vill man inte släppa i en svag marknad med en US marknad som tankar och ser hopplös ut för den närmsta framtiden.Otroligt ändå att de fortfarande inte gjort något med ”nya” kronografverket till special big blocken de släppte? Kanske senare i år, eller nästa, eller nästa…
Precis. Lägg ner fejk-gilten och gör en plain svart.Får fortsätta drömma vidare om en svart BB58 med datum och utan gilt…