• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FXD, nyinkommen i veckan :)
IMG_7241.jpeg
Grattis till fin pjäs!

I väntan på att grabbens fotbollskläder ska torka efter fotbollslägret så att han kan traska iväg till sin ordinarie träning ikväll.

Ha en fin Tudorstorsdag alla!

/BAAL

IMG_0138.jpeg
Kul att du hittat tillbaka till FXD 👌

Börjat snegla lite på en Tudor Black Bay. Då en 58, PRO, GMT, eller 925 Silver. Vill ha med länk och det är väl tveksamt om det går att finna med 925 Silver.

Någon som har något av dessa och haft dem ett tag och kan ge en kort recension. Hur känns länken. Är PRO:n verkligen så tjock i verkligheten eller funkar det.
Går sällan i skjorta och ämnar inte ta av klockan alls. Känner inte för att köpa något halvdant, utan en klocka som jag kan vara nöjd med ett par år framöver.

Är väl ingen egentlig ide att köpa en begagnad? Eller?

Senast ändrad:
Börjat snegla lite på en Tudor Black Bay. Då en 58, PRO, GMT, eller 925 Silver. Vill ha med länk och det är väl tveksamt om det går att finna med 925 Silver.

Någon som har något av dessa och haft dem ett tag och kan ge en kort recension. Hur känns länken. Är PRO:n verkligen så tjock i verkligheten eller funkar det.
Går sällan i skjorta och ämnar inte ta av klockan alls. Känner inte för att köpa något halvdant, utan en klocka som jag kan vara nöjd med ett par år framöver.

@Urniss1 har en 925 på en eftermarknadslänk tror jag.

@Cosmo har en polar pro.

Angående begagnad vs ny skulle jag definitivt satsa på att köpa begagnat om du kan finna en, helst såklart under Tudors 5 års garanti fortfarande.

Har haft en Prooch jag upplevde den inte som tjock, har en 925:a som är en mycket trevlig klocka har ett gäng med olika gummin , originalläder och original tygband.
Funkar bra med alla som sagt ovan finns länk som passar bra men inte i silver dock.
In på AD och prova själv är det jag alltid rekommenderar då vi alla har olika preferenser om vad vi gillar.

Tack för alla svar.
Blir att försöka ta sig till en AD och testa sig fram. GMT-funktionen är ju en kul komplikation som man mer eller mindre får för samma peng som "vanliga". Gäller bara hitta tid för det ;)

Tack för alla svar.
Blir att försöka ta sig till en AD och testa sig fram. GMT-funktionen är ju en kul komplikation som man mer eller mindre får för samma peng som "vanliga". Gäller bara hitta tid för det ;)
Gör du helt rätt i. Det är bästa sättet.
Går inte att veta hur den känns innan du provar på handleden.

Tillbaka
Topp