• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Då var det torsdag igen
IMG_3508.jpeg

Jag går lite i tankarna på en sån och bb58 blå, vill inte ha så mycket retro så kanske pelagos 39 passar bättre till mig, aldrig sett någon i verkligheten än men hur är tavlan på din pelagos? Matt eller har den någon glans/sunburst liknande effekt? Lite svårt att se på bilder ibland ju.
Absolut inte matt, tyvärr

Jag ser Tudortråden under Diskussion, just nu som tråd nummer tre nedanför de fastnålade trådarna. I och med att jag gör detta inlägg blir den nummer ett, tills någon postar i en annan tråd.

Men jag behöver aldrig gå den vägen eftersom jag bevakar tråden.
Märkligt, ser den inte alls. Får lägga en bevakning.

Jag går lite i tankarna på en sån och bb58 blå, vill inte ha så mycket retro så kanske pelagos 39 passar bättre till mig, aldrig sett någon i verkligheten än men hur är tavlan på din pelagos? Matt eller har den någon glans/sunburst liknande effekt? Lite svårt att se på bilder ibland ju.
Tavlan är inte helt matt, och den lilla sunburst effekt som finns syns bara i direkt solljus. Finns bra högupplösta bilder i denna review: https://teddybaldassarre.com/en-int...fy6N-EY1bm7qNhiXm153beHHKDbQKFA2t0tq0hLMkasC0

Tillbaka
Topp