Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar sakna min gamla BB54 en hel del.. Enkel men så bra!Härligtorsdag!
![]()
Håller med, enkel och stilren. Sålde min förra i juni och ångrade mig, denna får stanna. Om man inte får flipp igen dåBörjar sakna min gamla BB54 en hel del.. Enkel men så bra!
Helt normalt pris. 80:-/st för GS i närtid, 150:- för 2st Omega förr vilket nog enl list var 100:-/
Håller med att klockan är läcker men lite snålt att det inte ingår något viklås.Fasen vad jag är sugen på Tudor Chrono F1 klockan nu efter att den stod på Podiumet i Nederländerna? Är de bara jag som
Påverkas så mycket av de haha?
Jag går lite i tankarna på en sån och bb58 blå, vill inte ha så mycket retro så kanske pelagos 39 passar bättre till mig, aldrig sett någon i verkligheten än men hur är tavlan på din pelagos? Matt eller har den någon glans/sunburst liknande effekt? Lite svårt att se på bilder ibland ju.
Jag går lite i tankarna på en sån och bb58 blå, vill inte ha så mycket retro så kanske pelagos 39 passar bättre till mig, aldrig sett någon i verkligheten än men hur är tavlan på din pelagos? Matt eller har den någon glans/sunburst liknande effekt? Lite svårt att se på bilder ibland ju.
Absolut inte matt, tyvärrJag går lite i tankarna på en sån och bb58 blå, vill inte ha så mycket retro så kanske pelagos 39 passar bättre till mig, aldrig sett någon i verkligheten än men hur är tavlan på din pelagos? Matt eller har den någon glans/sunburst liknande effekt? Lite svårt att se på bilder ibland ju.
Då kanske den kan va nåt för migAbsolut inte matt, tyvärr
Den klockan växer snabbt hos mig, riktigt snygg.FXD, den här har inte stannat sen jag köpte den
![]()
Jag ser Tudortråden under Diskussion, just nu som tråd nummer tre nedanför de fastnålade trådarna. I och med att jag gör detta inlägg blir den nummer ett, tills någon postar i en annan tråd.Någon mer än jag som inte ser Tudor-tråden i flödet? Måste söka fram tråden manuellt.![]()
Märkligt, ser den inte alls. Får lägga en bevakning.Jag ser Tudortråden under Diskussion, just nu som tråd nummer tre nedanför de fastnålade trådarna. I och med att jag gör detta inlägg blir den nummer ett, tills någon postar i en annan tråd.
Men jag behöver aldrig gå den vägen eftersom jag bevakar tråden.
Tavlan är inte helt matt, och den lilla sunburst effekt som finns syns bara i direkt solljus. Finns bra högupplösta bilder i denna review: https://teddybaldassarre.com/en-int...fy6N-EY1bm7qNhiXm153beHHKDbQKFA2t0tq0hLMkasC0Jag går lite i tankarna på en sån och bb58 blå, vill inte ha så mycket retro så kanske pelagos 39 passar bättre till mig, aldrig sett någon i verkligheten än men hur är tavlan på din pelagos? Matt eller har den någon glans/sunburst liknande effekt? Lite svårt att se på bilder ibland ju.
Hände mig med en annan tråd. Då hade jag råkat ignorera trådskaparen.Märkligt, ser den inte alls. Får lägga en bevakning.