• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Como mot Calgari!
IMG_4515.jpeg

En blå 54a vore nice som alternativ
Sitter och väntar på det släpper med! 😊
Ge oss en blå p39 först 😍
Hear hear! Alla andra får vänta! 😀
Jag kommer sannolikt köpa den som kommer först av dessa, och sedan den andra 😂. Tror dock en blå BB54 kommer vara snäppet vassare all around pga det nättare spännet.

Jag kommer sannolikt köpa den som kommer först av dessa, och sedan den andra 😂. Tror dock en blå BB54 kommer vara snäppet vassare all around pga det nättare spännet.
För mig med spagettiarmar gör dom där fjuttiga millimetrarna som skiljer dom åt rätt stor skillnad så jag röstar på bb54an 😉👍

Denna bb41 ceramic på gummi har flugit lite under radarn för mig. Någon här som har erfarenhet? Hade en blå bb48 i blå tidigare och spontant kändes denna inte lika blaffig som övriga 41or.
IMG_0942.jpeg

Denna bb41 ceramic på gummi har flugit lite under radarn för mig. Någon här som har erfarenhet? Hade en blå bb48 i blå tidigare och spontant kändes denna inte lika blaffig som övriga 41or.
IMG_0942.jpeg
Håller med fullständigt. Blivit något av en favorit för mig.

Någon av er som har lämnat in sin klocka på garantin för att färgen i bezeln har släppt.
En tudor pelagos lhd som används normalt utan repor eller slag där färgen i siffrorna börjar släppa.
Det tråkiga i detta är inte bara att man kan ifrågasätta kvalitén men att det tar minst 3 månader att få tillbaka den. Sämre är att Tudor inte ens svarar återförsäljaren (välkänd butik som finns i fler av våra större städer) som gör vad de kan men får ingen återkoppling från Tudor.
Jag förstår inte den affärsmodellen.

Någon av er som har lämnat in sin klocka på garantin för att färgen i bezeln har släppt.
En tudor pelagos lhd som används normalt utan repor eller slag där färgen i siffrorna börjar släppa.
Det tråkiga i detta är inte bara att man kan ifrågasätta kvalitén men att det tar minst 3 månader att få tillbaka den. Sämre är att Tudor inte ens svarar återförsäljaren (välkänd butik som finns i fler av våra större städer) som gör vad de kan men får ingen återkoppling från Tudor.
Jag förstår inte den affärsmodellen.
Vill minnas att jag läst om flera andra som har drabbats av samma problem på Reddit etc. Då har Tudor tydligen bytt ut hela bezeln (om det är under garanti).

Med tanke på historiken så borde de vara mer alerta för att fixa problemet kan man tycka.

Vill minnas att jag läst om flera andra som har drabbats av samma problem på Reddit etc. Då har Tudor tydligen bytt ut hela bezeln (om det är under garanti).

Med tanke på historiken så borde de vara mer alerta för att fixa problemet kan man tycka.
De kanske inte bryr sig så länge de inte får problem med försäljningen?

Hej!

Är det någon i den här tråden som kan förklara varför det är så svårt att få tag på en Tudor bb36 med svarta tavlan beggad?

Lägger in en bild på den jag försöker hitta

Känns som jag har letat överallt i typ ett år men det vägrar dyka upp någon (som inte är helt slutkörd)

Är dem heta nu eller är det en sån pjäs man bara håller i?

Bilagor

• IMG_4475.jpeg
    IMG_4475.jpeg
    76 KB · Visningar: 9
Hej!

Är det någon i den här tråden som kan förklara varför det är så svårt att få tag på en Tudor bb36 med svarta tavlan beggad?

Lägger in en bild på den jag försöker hitta

Känns som jag har letat överallt i typ ett år men det vägrar dyka upp någon (som inte är helt slutkörd)

Är dem heta nu eller är det en sån pjäs man bara håller i?

Är det ref 79500 ?
Finns ett antal till salu på C24.

Tillbaka
Topp