Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inom eller utanför garanti? Är det innanför såklart någon AD, t ex Nymans.Några tips vart man bör gå för service av BB58 i Stockholm?
Är du i HK?Här kommer några till från idag.
KronsNågra tips vart man bör gå för service av BB58 i Stockholm?
Krons/NymansNågra tips vart man bör gå för service av BB58 i Stockholm?
Jag kompenserar failad Tudor-torsdag med att köra 7928 hela helgen.
Är det där 36:an?Dune White Nato
![]()
En ny kronograf i mindre storlek kanske kan vara något för 2026Någon som har hört något skvaller om 2026? Jubileum och allt tänker jag![]()
Tja! Nej det är den gamla vanliga 39:anÄr det där 36:an?
JajemenÄr du i HK?
Ok! Den såg så nätt ut. Helt klart en favorit av moderna Tudor… men man undrar ju hur 36:an ser ut irl.Tja! Nej det är den gamla vanliga 39:an
![]()
Tyckte väl att jag kände igen både gatukänslan och HK-skyline (den bästa i världen)Jajemen
Så jäkla grym!!!Här kommer några till från idag.
Sjukt snygg! Hur kändes storleken 36mm?36 mm i ”beige”, ganska vit dock i verkligheten.
![]()
Mycket bra. Jag har ganska stora handleder och har haft 39 som passar bra den också storleksmässigt, men tavlans proportioner blir bättre i 36 mm.Sjukt snygg! Hur kändes storleken 36mm?
Jag gillade aldrig 39mm-rangern men med den här nya urtavlan och storleken känns modellen som en helt annan klocka.Sjukt snygg! Hur kändes storleken 36mm?
Spännande, utanför CET?Ska ut och lufta GMTn snart
![]()
Spännande, utanför CET?![]()
ÄschNopeHade klarat mig lätt med en trehandare
![]()
![]()