• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_1655.jpeg
Ding eller snöflinga på bezeln mellan minut tre och fyra?

Hej!

Söker Jubilee till Tudor Black Bay GMT 79830RB (41 mm).
Finns det fler än Uncle seiko och forstner som passar bra?

Om det än någon som har en Uncle länk till försäljning så är jag intresserad.

La in en bytes då jag är sugen på en blå Pelagos men missade bytesvärde så annonsen raderades.... Och eftersom jag inte pallar vänta ett dygn på att kunna posta en ny annons så slänger jag ut frågan i tråden.... Nån som är sugen på att byta sin blå Pelagos mot en LHD? Dra ett PM isf.
1DD0D43F-EB79-4731-B6F0-EF803B591BF7.jpeg

Vilken :tudor: Bonanza
Väääldigt konkurrenskraftiga priser dessutom! Får ta mig en funderare för det kliade till i fingrarna 😅

Väääldigt konkurrenskraftiga priser dessutom! Får ta mig en funderare för det kliade till i fingrarna 😅
Julafton för alla som går i köptankar :D

I efterhand var det kanske inte bästa dagen att slänga upp en ganska impulsiv sälj annons 🤣

Provkör på OEM-gummit. Var inget fan av kvaliteten till en början, får se om det ändras

IMG_1689.jpeg

IMG_1690.jpeg

Oh wow. Bronsen tycker jag är lite cool. Ingen som har en här?

Tillbaka
Topp