Plast?!Boetten är väl i plast så det lär bli märken rätt lätt på den? Jag hade nog inte brytt mig om det iom att priset var så pass bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plast?!Boetten är väl i plast så det lär bli märken rätt lätt på den? Jag hade nog inte brytt mig om det iom att priset var så pass bra.
Mer eller mindre…Plast?!
Förhoppningsvis ser vi den på riktigt framöverJo, jag vet. Hade önskat göra justeringar via dator (nu blev det via mobilen) och därmed få till detaljer bättre. Men håller helt med - visare skulle behöva lite kärlek
Fast vadå tavlan är lume, då borde man kunna se tiden om visarna skuggar!Jo, jag vet. Hade önskat göra justeringar via dator (nu blev det via mobilen) och därmed få till detaljer bättre. Men håller helt med - visare skulle behöva lite kärlek
Tavlan skulle kunna vara lume. Tycker mest att visarna blir så dominerande när de är helt svarta. Kanske en ”gul” lume på tavlan och en ”grön” på visarna…Fast vadå tavlan är lume, då borde man kunna se tiden om visarna skuggar!
Urtavlorna på 79220 är verkligen så fantastiskt bra. Jag råkar lida av gilt-allergi, så för mig är blå favoriten av de tre.Tillbaks hit med en ny (för mig) 79220R
![]()
Håller med om urtavlorna, gillar verkligen att dem är matta med lite ”mönster” på. Gilt på den röda tycker jag funkar men inte lika snyggt på svarta, men smaksak givetvis..Urtavlorna på 79220 är verkligen så fantastiskt bra. Jag råkar lida av gilt-allergi, så för mig är blå favoriten av de tre.
Som med många klockor så måste jag säga att den där gör sig bäst IRL. Jäklar vad trevlig den var! Den svarta tycker jag är
Otroligt laddad!
Oja! Hoppas på en BB58, utan gulddetaljer, på jubilee... Hade varit galet trevligt med en pepsi nu när Rolex officiellt kastat ut pepsin från katalogen. Tog hjälp av ChatGPT för att att visualisera det nedan. Blev ju inte mindre sugen så att säga.
Känns som att vanliga BB58an kan få ett uppsving om dom kör T-Fit över hela linan.Oja! Hoppas på en BB58, utan gulddetaljer, på jubilee... Hade varit galet trevligt med en pepsi nu när Rolex officiellt kastat ut pepsin från katalogen.
Vad tror du om den som är grå: titan?Verkar som att den blå 54an ersatte den blå 58an. Gillar verkligen att dom kör 5-link på större delen av 58 linjen, inklusive GMTn.