Det är sant faktiskt. - Dock inget jag skyltar med.Hahaha, ja det hade varit hysteriskt roligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är sant faktiskt. - Dock inget jag skyltar med.Hahaha, ja det hade varit hysteriskt roligt.
Vill höra allt om dem i nästa avsnitt.Det är sant faktiskt. - Dock inget jag skyltar med.
Vill höra allt om dem i nästa avsnitt.
Du äger alltså tre Omegor men ingen Breitling? Helgerån. Skandal. Statskupp. Tornado. Upplopp.Jag kanske borde erkänt att jag äger 3st Omegor själv.
Jag kanske borde erkänt att jag äger 3st Omegor själv.
Det är lite vackert att se herrarna kliva ut i rampljuset så härJag spinner vidare på detta: jag har gått och kärat ner mig i Omega Seamaster 1957 (den som bland annat ingår i 60-årstrilogin).
Om vi når 1000st följare på podd-instakontot så lovar jag att vi kör ett Omega-avsnitt.Det är lite vackert att se herrarna kliva ut i rampljuset så här
Bara 899 följare kvarOm vi når 1000st följare på podd-instakontot så lovar jag att vi kör ett Omega-avsnitt.
Känns rimligt att prata om dessa och Omega. Teknik och varumärke. Sam kommer ju att köpa ett par eller flera Omegor innan han finner ro. Gogo!Jag kanske borde erkänt att jag äger 3st Omegor själv.
Har du inte kvar B60 yonsson ?Du äger alltså tre Omegor men ingen Breitling? Helgerån. Skandal. Statskupp. Tornado. Upplopp.
Vilka Omega dinkor har du ? Strongt att erkänna din kärlek till märketJag kanske borde erkänt att jag äger 3st Omegor själv.
Men redan!! Nu måste öka takten för vi vill inte vänta så länge på nya avsnitt!
Nytt avsnitt! Vi snackar Orient men även mycket annat, exempelvis hur det kommer sig att @Pinsam flippat och vad vi tror om 2020.
Vi håller med! Dock svårt att spela in när rösten inte vill vara med.Men redan!! Nu måste öka takten för vi vill inte vänta så länge på nya avsnitt!
Haha jag vet exakt vad du menar! Just nu brottas jag med en rejäl mansförkylning, på riktigt!Vi håller med! Dock svårt att spela in när rösten inte vill vara med.
jag kan vara din röst i etern.Vi håller med! Dock svårt att spela in när rösten inte vill vara med.
To urdrenge og gæst?jag kan vara din röst i etern.
ni hade behövt en skånskstämma lite då å då för att göra poden lite mer exotisk
ta det nu roligt du!To urdrenge og gæst?
Hai og vælkommen ti ursnæckes officiæle poddprogræm! Idej diskutærer vi hvis du må kø indtil du bliver halvfjers til å få købe spordstæl fra Rølex eller hvis Grænd Seiko ær edt fullgodt ælternativ. Jei besværer også spørgsmål fra lyttere om hvordan tourbillionæ fungærer og hvis du kan bære læderbænd til din dykkerur.
God fornøjelse!
Lyssnade idag på senaste podden. Intressant och underhållande. Imponerad av era kunskaper. Tyvärr som vanligt mest om Ur&Pennklassmärkessklassmärket Seiko. Dags att döpa om podden till Seiko-podden? *hukar*
Ska ni verkligen ha med os-loggan I "reklamen" för avsnittet ? Har ni kollat upp när OS i Tokyo är nu då
Nytt avsnitt! Vi snackar Orient men även mycket annat, exempelvis hur det kommer sig att @Pinsam flippat och vad vi tror om 2020.
Ska ni verkligen ha med os-loggan I "reklamen" för avsnittet ? Har ni kollat upp när OS i Tokyo är nu då