Ah ok. Samma som på 20mm då. Hoppades 22mm hade bredare sista bit. Tack för svar.Den främsta biten är 9mm bred på 22mm Oyster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah ok. Samma som på 20mm då. Hoppades 22mm hade bredare sista bit. Tack för svar.Den främsta biten är 9mm bred på 22mm Oyster.
Menar alltså om man tar bort ändlänkarna helt och hållet. Så storleken på sista mittenlänken. Bör vara typ 8-11mm eller nåt sånt
Är biten 9 mm bred på denna? - 20mm.Den främsta biten är 9mm bred på 22mm Oyster.
Ja, 9mm på den modellenÄr biten 9 mm bred på denna? - 20mm.
https://tidochting.se/klockarmband/oysterlank-silver-rostfritt-stal-19mm-20mm
Beställde en 18 mm oyster med raka ändlänkar från tid&ting. Känslan av att jag betalade lite för mycket för klockan dämpas av känslan att jag betalade lite för lite för länken. Känns spontant som väldigt mkt länk för pengarna!
Har tyvärr ingen länk som jag fått bekräftat passar turtle.Har ni något som passar Seiko turtle?
Har tyvärr ingen länk som jag fått bekräftat passar turtleHar ni något som passar Seiko turtle?
Våra bandstift är på 1,5mm så det bör funka. Kul att du gillar sidan.Bandstift, saknar info om diameter. Ex har jag länkar som inte klarar mer än 1,6mm.
Intressant sida! Jag har köpt prylar på utländska sidor men det här verkar på rätt väg.
Hej, då får du nog köpa av andra tyvärr. Välkommen om du ångrar digVart tillverkas produkterna? Är sugen på några nya band men jag är totalt anti Kina och försöker minimera mina inköp därifrån.
Kul att du är nöjd och tack för go feedback! Det värmer!Köpte två band från @tidochting.se till min Lunar Pilot. Extremt snabb leverans och bra kvalitet på banden, supernöjd