• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Yikes. Misstänkte det. Hermansson känns jäkligt överskattad, otroligt flängig stand up, brunkar och grisar utan vidare teknik eller plan. Hans subs verkar legit dock men hans vinst över Jacare förvånar mig än idag men Jacare kanske är sopslut nu.

Gunnar är så sämst, orkar inte med honom längre.
Japp, la en liten peng på cannonier när jag såg oddset faktiskt.. kändes sjukt att han stod på 3.5x pengarna

Yikes. Misstänkte det. Hermansson känns jäkligt överskattad, otroligt flängig stand up, brunkar och grisar utan vidare teknik eller plan. Hans subs verkar legit dock men hans vinst över Jacare förvånar mig än idag men Jacare kanske är sopslut nu.

Gunnar är så sämst, orkar inte med honom längre.
Instämmer. Hermansson har ingen bra brottning, det är oftast ren och skär styrka som han använder för sina nedtagningar, ingen vidare bra teknik. Huvudet högt och väldigt avig stand-up.

Nelson är för slö. Igår mötte han dessutom en väldigt duktig grappler med bättre stand-up.

Såhär i efterhand borde jag ha satsat och spelat på detta. Aja...

Senast ändrad:
Med tanke på vad hans fd strikingcoach går ut med nu så blir det svårare att tycka om Jones ju längre tiden går, så unlikeable.

https://www.kimura.se/jon-jones-sva...anaren-i-wish-i-had-never-gotten-to-know-you/

9250547A-5D45-4C93-A507-98F57C59C927.jpeg

Falska sopor allihop där på Jackson Wink.

Taggad för helgens gala. så sjukt bra fighter tycker jag. Dock är
jag oerhört ambivalent inställd till main event, jag gillar robert, men jag vill också att adesanya skall ha ett riktigt segertåg framöver xD!

Samma här.. Han fick säkert mer pengar för sina fighter där, men har svårt att tänka mig att han tjänat på sin move allt som allt. Känns som att han försvunnit sen han drog till Bellator och han var typ 1 fight från titelfight när han drog. Hade nog haft över 1 miljon följare nu på IG om han stannade med UFC (inte för att följare är allt men ändå)

Samma här.. Han fick säkert mer pengar för sina fighter där, men har svårt att tänka mig att han tjänat på sin move allt som allt. Känns som att han försvunnit sen han drog till Bellator och han var typ 1 fight från titelfight när han drog. Hade nog haft över 1 miljon följare nu på IG om han stannade med UFC (inte för att följare är allt men ändå)
Instämmer. Visste inte ens om denna gala förens efteråt.. Bellator behöver steppa up marknadsföringen.

Tillbaka
Topp