• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

azcii

Patek
2-Faktor
Helgens gala...

upload_2019-10-16_11-21-10.png


Tror nog att vi kommer få se en Weidman knockad igen.. 5 förluster de 6 senaste i så fall

upload_2019-10-16_11-22-28.png
 

azcii

Patek
2-Faktor
Diaz, Gastelum & Walker som vinnare, vad tror ni?
Har riktigt svårt att tippa på helgens fighter..

Diaz - Masvidal
De flesta verkar tro att Masvidal knockar Nate.. Masvidal har sjukt momentum just nu och jag tror det är mycket "recency bias" i och med Till/Askren knockarna.. Innan dess var ju inte Masvidal direkt känd för att vara en power puncher.. Blir inte förvånad om Diaz tar över efter Rond 3 och grindar ut ett decision och med tanke på hans odds på 2.5x så jag säger Diaz by decision. Ser iaf fram emot att se vad Masvidal hittar på i början av Rond 1 denna gång :D

Gastelum - Till
Nästan lika taggad till denna som jag är till main eventet. Vinner Gastelum så gör han det via knock out för jag ser framför mig att han kommer gå all in och försöker knocka Till (och Till är nog medveten om detta). Lyckas han inte kommer han vara trött och då tror jag det blir en jämn fight som går till decision. Hade det varit jämna odds hade jag valt Gastelum, men med tanke på att Till står på över 3x pengarna säger jag Till.

Walker - Anderson
Gillar Johnny och kan inte gå emot honom. Hoppas verkligen att han vinner. Vore sjukt trist om han torska mot en tråkig Corey och försvann.
Johnnie-Walker-Red-Label-Price-Whisky-Wine.png_50x50.png
by knockout

 
Har riktigt svårt att tippa på helgens fighter..

Diaz - Masvidal
De flesta verkar tro att Masvidal knockar Nate.. Masvidal har sjukt momentum just nu och jag tror det är mycket "recency bias" i och med Till/Askren knockarna.. Innan dess var ju inte Masvidal direkt känd för att vara en power puncher.. Blir inte förvånad om Diaz tar över efter Rond 3 och grindar ut ett decision och med tanke på hans odds på 2.5x så jag säger Diaz by decision. Ser iaf fram emot att se vad Masvidal hittar på i början av Rond 1 denna gång :D

Gastelum - Till
Nästan lika taggad till denna som jag är till main eventet. Vinner Gastelum så gör han det via knock out för jag ser framför mig att han kommer gå all in och försöker knocka Till (och Till är nog medveten om detta). Lyckas han inte kommer han vara trött och då tror jag det blir en jämn fight som går till decision. Hade det varit jämna odds hade jag valt Gastelum, men med tanke på att Till står på över 3x pengarna säger jag Till.

Walker - Anderson
Gillar Johnny och kan inte gå emot honom. Hoppas verkligen att han vinner. Vore sjukt trist om han torska mot en tråkig Corey och försvann.
Johnnie-Walker-Red-Label-Price-Whisky-Wine.png_50x50.png
by knockout
Facit!
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Har riktigt svårt att tippa på helgens fighter..

Diaz - Masvidal
De flesta verkar tro att Masvidal knockar Nate.. Masvidal har sjukt momentum just nu och jag tror det är mycket "recency bias" i och med Till/Askren knockarna.. Innan dess var ju inte Masvidal direkt känd för att vara en power puncher.. Blir inte förvånad om Diaz tar över efter Rond 3 och grindar ut ett decision och med tanke på hans odds på 2.5x så jag säger Diaz by decision. Ser iaf fram emot att se vad Masvidal hittar på i början av Rond 1 denna gång :D

Gastelum - Till
Nästan lika taggad till denna som jag är till main eventet. Vinner Gastelum så gör han det via knock out för jag ser framför mig att han kommer gå all in och försöker knocka Till (och Till är nog medveten om detta). Lyckas han inte kommer han vara trött och då tror jag det blir en jämn fight som går till decision. Hade det varit jämna odds hade jag valt Gastelum, men med tanke på att Till står på över 3x pengarna säger jag Till.

Walker - Anderson
Gillar Johnny och kan inte gå emot honom. Hoppas verkligen att han vinner. Vore sjukt trist om han torska mot en tråkig Corey och försvann.
Johnnie-Walker-Red-Label-Price-Whisky-Wine.png_50x50.png
by knockout
Alltså håller med dig i stora hela, men sätter stort MEN för Gamebred.....
 

azcii

Patek
2-Faktor
Så Jones - Reyes är typ klart nu ..

Vad är status med Conor? Vem blir hans nästa tror ni?

EDIT: såg precis detta, förmodligen pga hans nästa fight

upload_2019-11-15_13-41-46.png
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: K-S
Topp