• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

azcii

Patek
2-Faktor
Snygg PAM574 på Rogan :cigar:

upload_2020-1-18_0-53-10-png.1332400
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Är det viaplay som bestämmer 499kr då? UFC lär ju ha ett pris man bestämt.

Börjar tröttna på UFC när det BARA är pengar pengar pengar. Hade kunnat betala 500kr för en gala. Men då ska jag slippa höra reklamslogans som sponsrar varje andetag.

Bojkott.
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Det är ganska märkligt. I en av sina poddar står han helt ovetandes kring exklusiva klockor och frontar gladeligen ett nyköp av en Casio. Detta trots att han i många år burit Deep see och flera olika pannor.
Lyssnar mycket på JRE. Joe har rätt dålig koll på klockor men blir fascinerad när det visas bilder osv. Matt Serra som är en klocknörd och har varit gäst ibland fick Joe att köpa en GS spring drive. Joe är långt ifrån en samlare och verkar inte bry sig så mycket om vad han själv har. Vet att han fick sin Rolex i present.
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Helt sjukt , definitionen av klasskillnad
Jo definitionen av tune up fight för Conor också även om han såg grym ut. Cerrone har förlorat 7 av sina 11 senaste och det här var tredje raka knocken.

Blir intressant om Conor matchas mot en topp 3 men helst ser jag Masvidal. Khabib lär ju aldrig hända inom en snar framtid om inte Tony snubblar igen :)
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jo definitionen av tune up fight för Conor också även om han såg grym ut. Cerrone har förlorat 7 av sina 11 senaste och det här var tredje raka knocken.

Blir intressant om Conor matchas mot en topp 3 men helst ser jag Masvidal. Khabib lär ju aldrig hända inom en snar framtid om inte Tony snubblar igen :)

Dana sa precis på presskonferensen att Khabib va Connor 2 är första prio, och att Floyd vs Connor 2 kommer ske
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
Ok.... alltså wow o så men ma nville ju se lite mer fight. Conors träffsäkerhet och timing verkar sitta som "förr".
Pang bom done :woot:
 

azcii

Patek
2-Faktor
Ok, vad ser ni helst Conor göra nu? Khabib - Tony kan ju fallera för 5:e gången men vill vi att han ska vänta så länge? Han kan ju i princip köra redan nästa vecka.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Jäkla massa surr om att matchen va riggad. Att det gick för lätt osv.

Jag hopppas på:

McGregor vs Masvidal i typ februari/mars och Mcgregor vs vinnaren av Khabib vs Ferguson i typ Maj.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Jäkla massa surr om att matchen va riggad. Att det gick för lätt osv.

Jag hopppas på:

McGregor vs Masvidal i typ februari/mars och Mcgregor vs vinnaren av Khabib vs Ferguson i typ Maj.
Den var ju inte så lång, så man har kunnat kolla på hela ett par gånger i repris... Förutom med beviset av hur Cowboy ser ut i fejset är det väl ingen tvekan om att han helt enkelt fick stryk? Jag tyckte han såg ut som han brukar, böjer ner huvudet och knuffar lite i sin vanliga Thai-stance när det är klinch. Skillnaden var att han fick en massa smällar under tiden. Försökte slänga iväg en hög spark som inte gick in, men fick en tillbaka som satt där den skulle. Troligare är väl att matchen mot Floyd var riggad på något sätt...
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Den var ju inte så lång, så man har kunnat kolla på hela ett par gånger i repris... Förutom med beviset av hur Cowboy ser ut i fejset är det väl ingen tvekan om att han helt enkelt fick stryk? Jag tyckte han såg ut som han brukar, böjer ner huvudet och knuffar lite i sin vanliga Thai-stance när det är klinch. Skillnaden var att han fick en massa smällar under tiden. Försökte slänga iväg en hög spark som inte gick in, men fick en tillbaka som satt där den skulle. Troligare är väl att matchen mot Floyd var riggad på något sätt...

Ja, Floyd-matchen är ju enklare (för Floyd) att kontrollera.
Han är världens genom tidernas bästa defensiva boxare. Han kan blocka och ta precis så mycket han vill i betydligt lägre tempo än vanligt i 10 ronder. Eller avsluta tidigare.

Jag har bara sett klippet på youtube filmat på avstånd och man ser ju att han får axel-trycket 3-4 ggr i plytet. Ev. ett knä innan dess. Men sparken mot skallen ser inte ut att träffa sådär super-fett (men svårt att avgöra på avstånd).
 
Topp