• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Lyfali

Cartier
Ja det var riktiga clowner denna gång, skall dock bli kul att se en re-match, kändes som Reyes var Jones anti-stil verkligen, kommer bli skoj att se om jones som vanligt kan hitta ett bra sätt att adapta till nästa fight eller om Reyes kommer att växa så ofantligt o bara krossa jones, visst tyckte ju även jag att Reyes vann denna fight, men det är ju vad det är tyvärr.
 

Kessler

Rolex
Nu poängsatte jag inte medans jag tittade men kan nog känna att Dom vann 1 och 2. 3 var så sjukt jämn så det är nästan rättvisast att singla slant. Jon tyckte jag dominerade mest 4 och 5. Får titta igen senare och försöka sätta poäng. Jämnt var det, hur man än vänder och vrider på fighten. Skulle gärna se en re-match.
Hatar det här poängssytemet. Då borde domaren sätta 10-10 då i rond 3 om han tycker som dig. V
Fy fan vilket jävla skämt, lägg ned hela UFC för fan.
EQUPF7kXsAEqEzc

2 domare hade alltså Jones 10-9 i 2:e ronden och 3:e ronden. Det är fan helt sanslöst.
Oavsett vad man tycker. Är det där ok? Poängen är hit och dit. Två poängdomare dömer lika poäng totalt men olika i rond 2 och 3 och tredje poängdomaren dömer 4-1. I förra fighten som Jones vann så var det på split decison trots att han vann klart då jämfört med nu. Gustafsson hade split mot DC men också 49-46 av en domare mot Jones.

Nä usch, byt system. Fattar inte hur boxningen kan haft detta så länge. Varför inte döma mer 10-10 ronder åtminstone?
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Kollade Danas twitter: alla kommentarer handlade om hur rånad Reyes blev och många är rörande eniga om att matchen va riggad till Jones fördel.
 

miramogge

Omega
2-Faktor
Hade också Felder ..

Följer inte boxning regelbundet men gick upp för denna.. Sjuk prestation av Fury men lite trist att det var så ensidigt
Den blev ensidigt efter Fury träffade Wilder bakom örat i rund 2. Han hittade inte sina ben efter det. Samma sak hände till Joshua mot Ruiz men Joshua gav upp. Wilder visade hur tuff han verkligen är för att kunna stå ut 5 ronder till men Fury är King
 
  • Like
Reactions: K-S

azcii

Patek
2-Faktor
Följt båda på insta. En tränar och sliter som fan...den andra gillar att visa upp sig på stranden....gå på konsert.....osv....
Tror safe :rolleyes:
Japp, har också märkt det, men vi får se om en vecka.. :D Zhang är ett djur med mycket hype bakom sig just nu och kan definitivt avsluta Joanna, men jag skulle inte räkna bort Joanna så enkelt... Hon är erfaren och har gått 5 ronder många gånger (något Zhang aldrig gjort). För 3x pengarna spelar jag nog på Joanna by decision :D
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Säkraste bettet på lördag natt är Stylebender... Imho.. Dock sämre odds. Kommer sätta ihop ett specialspel på båda matcherna. Håller kinesiskan som vinnare skulle jag säga ändå, men som tidigare nämnts håller sig Joana på tårna och drar hennes muskelmassa i senare ronder då blir det nog Polskan!

Yoel är ett monster men har också en historik med all massa att mattas av i senare ronderna..
 
Senast ändrad:
Topp