Han brukar kallas för det av de som ogillar honom , så tror inte det var en typoDet såg jag inte ens...gissar att det var ett misstag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han brukar kallas för det av de som ogillar honom , så tror inte det var en typoDet såg jag inte ens...gissar att det var ett misstag
Vill se Jones förlora. Om inte annat för att få se det monster han lär bli för att ta tillbaka titeln.
Har du sett hans insta? Han är ett monster redan nu. Galen fysik.
Absolut. Nu tänkte jag mer ett monster mentalt.Har du sett hans insta? Han är ett monster redan nu. Galen fysik.
Absolut. Nu tänkte jag mer ett monster mentalt.
Haha, tycker inte att det där är en mer imponerande fysik än de flesta andra MMA-fighters.https://www.mmanytt.se/senaste-nytt/jon-jones-fysik-ufc-247-mma/
Men tydligen har han inte mött någon med bra fysik innan, iaf ingen riktig atlet:
https://www.mmanytt.se/senaste-nytt/jon-jones-dominick-reyes-ufc-247-mma/
Haha, tycker inte att det där är en mer imponerande fysik än de flesta andra MMA-fighters.
Haha, Jones har mött både bättre fysiker och bättre atleter än Reyes. De är ju inte synonyma begrepp dock. Du kan ha en fantastisk fysik men vara oatletisk som fan och vice versa.
Såhär fick jag det tillDomarskandal!!!! Hur fan kan en domare ha det 49-46. Precis som första fighten med Gustafsson.
Reyes vann rond 1-3.
Du titta inte på prelims?Domarskandal!!!! Hur fan kan en domare ha det 49-46. Precis som första fighten med Gustafsson.
Reyes vann rond 1-3.
Nej men hörde av kommentatorerna att det var samma domare som dömde galet där. Som de sa: om man har det 4-1 till Jones är man "insane" Sånt där lackar jag ur på. Hur man dömer måste ändras! Jämn fight, hade varit lättare att köpa ett split desicison kanske. Men 49-46.... och det är inte första gången nåt sånt händer med Jones som jag skrev.Du titta inte på prelims?