• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Har du sett hans insta? Han är ett monster redan nu. Galen fysik. :)
2gt3g5v_jpg.gif
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Brott, skandaler och fusk. Jag respekterar inte Jon Jones som person, och kommer aldrig att göra. Men, som fighter tycker jag att han är bäst av alla, någonsin.
 
Haha, tycker inte att det där är en mer imponerande fysik än de flesta andra MMA-fighters.
Haha, Jones har mött både bättre fysiker och bättre atleter än Reyes. De är ju inte synonyma begrepp dock. Du kan ha en fantastisk fysik men vara oatletisk som fan och vice versa.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Haha, tycker inte att det där är en mer imponerande fysik än de flesta andra MMA-fighters.
Haha, Jones har mött både bättre fysiker och bättre atleter än Reyes. De är ju inte synonyma begrepp dock. Du kan ha en fantastisk fysik men vara oatletisk som fan och vice versa.

Nä, han är i samma form (estetiskt) som när han spöade Alex typ.
Kollat lite Reyes nu, måste erkänna att jag var dåligt "påläst" på honom. Han har en vass vänster och gillar att slå samtidigt som han rör sig bakåt vilket är lite mindfuck för många. Och hans slag tycks landa hårdare än de ser ut.

Men jag har svårt att se att han ska vinna mot JJ.
 

Lyfali

Cartier
Den fighten som cruze och rogan referera till var ju helt skandalös lol, de poängen stämde ju aldrig någonsin i någon verklighet.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
För mig om jag räknar, så är det enkelt 3-2 i ronder till Reyes, ja, detta känns konstigt, märkliga domare idag...(inatt)(imorse). Fighten mellan Ilir och Beast så dömde de inte på nedtagning men sen så tydligen gjordes det...
Alltid svårt dock att ta bältet av en champ så, lite till hade varit bra från Reyes.
 
Senast ändrad:

Kessler

Rolex
2-Faktor
@azcii Hade också 3-2 men tyckte rond 3 var mest jämn.

Du titta inte på prelims?
Nej men hörde av kommentatorerna att det var samma domare som dömde galet där. Som de sa: om man har det 4-1 till Jones är man "insane" Sånt där lackar jag ur på. Hur man dömer måste ändras! Jämn fight, hade varit lättare att köpa ett split desicison kanske. Men 49-46.... och det är inte första gången nåt sånt händer med Jones som jag skrev.

Trodde Jones skulle bli knockad efter det man såg i första men han har grym uthållighet och vann klart rond 4 och 5. Men Reyes vann klart rond 1, sen vann han jämnt rond 2 och 3.

Och jag är ingen Jones hatare. Han är en av de bästa någonsin men idag borde han förlorat bältet.

Latifi hade kunnat vinna också. Håller med ovan. Då räknades inte nedtagningar? Men Jones som bäst fick en nedtagning där Reyes var uppe snabbt verkar ha belönats för det.

Alltid kul att se Valentina för övrigt.
 
Senast ändrad:
Nu poängsatte jag inte medans jag tittade men kan nog känna att Dom vann 1 och 2. 3 var så sjukt jämn så det är nästan rättvisast att singla slant. Jon tyckte jag dominerade mest 4 och 5. Får titta igen senare och försöka sätta poäng. Jämnt var det, hur man än vänder och vrider på fighten. Skulle gärna se en re-match.
 
Topp