• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Alarik

Audemars
2-Faktor
Det är ju komik på högsta nivå om Tony och Khabib äntligen håller sig friska men så blir matchen ändå inte av till följd av Corona. Längtar redan efter hur den röda ansiktsfärgen och venerna i Danas pannan kommer skjuta fram när han tvingas presentera det på pressträffen.
 

joca

Patek
2-Faktor
Hmmm
E13A16D2-6E18-4200-AFE7-38BF1CF7DE18.jpeg
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Är det bara jag som är mer sugen på Gaethje vs Conor än Khabib mot någon av dem?


1. Jag är rätt säker på att Khabib tar bägge
2. Jag tror det blir en relativt tråkig (mot bägge) match där khabib vid givet tillfälle likt en anaconda kramar sönder sin motståndare. (Upp mot nätet/buren, lås).
3. G vs McG däremot lär bli ett blodbad av rang och kan gå hursomhelst (även om jag nog håller Gaethje som lätt favorit).

Att de hetsar varandra som fan nu tycker jag gör det hela ännu roligare!
 

azcii

Patek
2-Faktor
Är det bara jag som är mer sugen på Gaethje vs Conor än Khabib mot någon av dem?


1. Jag är rätt säker på att Khabib tar bägge
2. Jag tror det blir en relativt tråkig (mot bägge) match där khabib vid givet tillfälle likt en anaconda kramar sönder sin motståndare. (Upp mot nätet/buren, lås).
3. G vs McG däremot lär bli ett blodbad av rang och kan gå hursomhelst (även om jag nog håller Gaethje som lätt favorit).

Att de hetsar varandra som fan nu tycker jag gör det hela ännu roligare!
1. Det är jag med.. Tony hade varit en betydligt svårare matchup för Khabib än Gaethje
2. Säger min magkänsla också..
3. Tror faktiskt Gaethje är en rätt bra matchup för Conor... Sällan Conor förlorar när han slipper tänka på takedowns, han är ju trots allt jävligt bra ståendes.. Skulle hålla Conor som rätt klar favorit faktiskt
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
1. Det är jag med.. Tony hade varit en betydligt svårare matchup för Khabib än Gaethje
2. Säger min magkänsla också..
3. Tror faktiskt Gaethje är en rätt bra matchup för Conor... Sällan Conor förlorar när han slipper tänka på takedowns, han är ju trots allt jävligt bra ståendes.. Skulle hålla Conor som rätt klar favorit faktiskt

Ja, Conor VAR brutal stående för 3 år sen. Då hade jag definitivt hållit honom som favorit. Men nu vet jag inte ...

Har svårt att dra några slutsatser av Cerrone-fighten. Men tycker Gaethje visar fin form. I en fight hade jag hejat på Conor ska tilläggas ...
 

Kessler

Rolex
Är det bara jag som är mer sugen på Gaethje vs Conor än Khabib mot någon av dem?


1. Jag är rätt säker på att Khabib tar bägge
2. Jag tror det blir en relativt tråkig (mot bägge) match där khabib vid givet tillfälle likt en anaconda kramar sönder sin motståndare. (Upp mot nätet/buren, lås).
3. G vs McG däremot lär bli ett blodbad av rang och kan gå hursomhelst (även om jag nog håller Gaethje som lätt favorit).

Att de hetsar varandra som fan nu tycker jag gör det hela ännu roligare!
Khabib mot Justin och oavsett vem som vinner Conor mot Justin sen? Kan man försöka boka in Khabib mot Tony igen kanske... Fast Conor lär ju vilja ha Khabib efter Justin om han vinner.

Fan vad Smith blev utklassad. Höll med DC att hörnan borde kastat in handduken. Smith har stort hjärta. Glover bättre ån nånsin vid 40.
 
Topp