• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Apropå Mike Perry, vad tycker vi om hans baneman (Geoff Neal)?

https://www.ufc.com/video/ufc-245-geoff-neal-tkos-mike-perry


Läste att han jobbar som servitör igen för att han inte får matcher. Själv trodde han det berodde på att han är för lågt rankad parat med att han har knock-out power vilket gör honom till en dålig matchning för alla topp tio. (De vill inte ta risken att bli knockad av nån med sämre ranking).
 
Apropå Mike Perry, vad tycker vi om hans baneman (Geoff Neal)?

https://www.ufc.com/video/ufc-245-geoff-neal-tkos-mike-perry


Läste att han jobbar som servitör igen för att han inte får matcher. Själv trodde han det berodde på att han är för lågt rankad parat med att han har knock-out power vilket gör honom till en dålig matchning för alla topp tio. (De vill inte ta risken att bli knockad av nån med sämre ranking).
Möjligt, men samtidigt är det många i UFC som måste ha en sidoinkomst för att få det att gå runt. Det är ju bara riktigt inbitna som vet vem Neal är.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Möjligt, men samtidigt är det många i UFC som måste ha en sidoinkomst för att få det att gå runt. Det är ju bara riktigt inbitna som vet vem Neal är.

Sant!
Dock fint facit de tre senaste åren. Känns som de borde matcha upp honom en del ...

Ska bli kul att se om han har mer än den där fejkade slag/spark-kombon (som bl.a. Perry åkte på).
 

Lyfali

Cartier
Hade varit roligare om Masvidal hade haft ett fullt träningscamp inför mötet, nu har han inte det. Usman har ju tränat inför Burns.
Exakt, Usman har tränat för burns, inte masvidal.
Jag har svårt att tro att Masvidal bara gått och glassat i dessa tider och inte tränat, i synnerhet inte när det är en väldigt mycket större risk att folk kan ha otur och behöva droppa ur inför fighter i dessa dagar.
 
Exakt, Usman har tränat för burns, inte masvidal.
Jag har svårt att tro att Masvidal bara gått och glassat i dessa tider och inte tränat, i synnerhet inte när det är en väldigt mycket större risk att folk kan ha otur och behöva droppa ur inför fighter i dessa dagar.
Japp. Bara hoppas att Masvidal inte legat på latsidan hela tiden, då blir det jobbigt. Skulle vara sjukt fett om Masvidal kniper bältet. Vilken resa!
 

Lyfali

Cartier
Japp. Bara hoppas att Masvidal inte legat på latsidan hela tiden, då blir det jobbigt. Skulle vara sjukt fett om Masvidal kniper bältet. Vilken resa!
Ja men jag tror att han är så väl förbered som man kan vara utan att ha haft ett fullt training camp, men jag har jätte svårt att se att han legat på latsidan tbh.
 

Åskviggen

Panerai
Japp. Bara hoppas att Masvidal inte legat på latsidan hela tiden, då blir det jobbigt. Skulle vara sjukt fett om Masvidal kniper bältet. Vilken resa!
Läste att han hade förberett sig ca 1-2 månader för Usman innan det vart officiellt att Burns skulle få titelmatchen.
Så vi får hoppas på det bästa! :)
 
Aj, aj, aj ... Såg precis att Mike Perry knocka en restauranggäst. Hej då, UFC! Så, så vare’ med det, tjena, tjena.
 
Senast ändrad:

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Vad tror vi inför helgen?

Jag har svårt för Jorge så jag hoppas på Usman. Vad gäller Max vs Alex V så kan den gå åt vilket håll som helst. Jag hoppas bara det inte går till beslut.

En av mina nya favoriter kör mot Jose Aldo. Jag hoppas på rysk vinst. Jävla monster!

 

azcii

Patek
2-Faktor
FB_IMG_1594397208205.jpg


Måste säga att jag garva åt denna :hilarious:
 
Topp