Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Werdum såg ju bedrövlig ut sist, och då var motståndet Oleinik. Werdum är över 40 år nu.3.55 på att the mauler åker på stryk. Måste va ett bra bet va?
Då har jag pengar till en jävligt bra semester så hoppas du har rätt!Werdum vinner på submit i rond 2. Armbar troligen.
Då har jag pengar till en jävligt bra semester så hoppas du har rätt!
Ständigt denna fråga(som förvisso passar på ett klockforum): Vilken tid tror ni man kan få se Alex? Har ingen GMT
En hel del fighter kvar nu. Blir nog att sova.Oklart hur mycket hjälp detta är men 22:00-02:00 har jag på min Telia Play-app att det ska hålla på. Boser vs Pessoa började precis andra ronden ser jag.
Jävlar.Werdum såg ju bedrövlig ut sist, och då var motståndet Oleinik. Werdum är över 40 år nu.
Jag tror Alex tar detta i första ronden.
Nästan!Werdum vinner på submit i rond 2. Armbar troligen.
Men va fan. Jag har länge tillhört de som försvarat honom från haters mtp. vilka han torskat mot, jämna fighter mot två av de bästa någonsin. Folk som inte kan sporten tänker inte på det och ser bara "jaha han förlora igen"
Men Smith och en gammal Werdum? Grymma fighters absolut, men inte creme de la creme. Nu ger jag upp hoppet om Alex. Tråkigt.
Men va fan. Jag har länge tillhört de som försvarat honom från haters mtp. vilka han torskat mot, jämna fighter mot två av de bästa någonsin. Folk som inte kan sporten tänker inte på det och ser bara "jaha han förlora igen"
Men Smith och en gammal Werdum? Grymma fighters absolut, men inte creme de la creme. Nu ger jag upp hoppet om Alex. Tråkigt.
Nästan!
Inte Smith kanske, men Werdum har besegrat dem bästa på mattan. Han har även varit bäst i världen.Menade att jag försvarade att han tillhörde toppen och varit väldigt nära bältet (vilket ju är sant) Förlorar man mot Smith och Werdum tillhör man inte toppen.
Skynda långsamt, säger jag. Även om två vinster är bra på så kort tid så har han inte blivit testad ännu. Det är enkelt att se bra ut mot väldigt enkelt motstånd, för det får man säga att det var. Det har varit några "hype-tåg" dom senaste åren som mer eller mindre har fallit pladask.Längesen jag var inna på UFC tråden här på KS, men såg att det har varit en del snack om Gus... Vad tycker ni om Khamzat Chimaev? Har kännt till honom i något år och är verkligen glad för att allt verkar gå hans väg? Med 2 imponerande vinster på 10 dagar undrar man ju vad som väntat honom här näst. Vad tror ni?
Skynda långsamt, säger jag. Även om två vinster är bra på så kort tid så har han inte blivit testad ännu. Det är enkelt att se bra ut mot väldigt enkelt motstånd, för det får man säga att det var. Det har varit några "hype-tåg" dom senaste åren som mer eller mindre har fallit pladask.
Kommer nog inte orka vara vaken men försöker gå upp lagom till main event och kollar på resten imorgonDags igen då! alla taggade?