• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Såg just fighten. Åh vad tråkigt med dessa eye pokes :( Men 1-1 även om Stipes finger verkar ha tagit värre, trist att ref missade den. Tycker 49-46 som två av "judges" skrev ner stämde rätt bra. Grym karriär av DC och hoppas Stipe får den cred han förtjänar. Han är den bästa i tyngsta viktklassen men pöbeln vet inte vem han är känns det som.

Såg just fighten. Åh vad tråkigt med dessa eye pokes :( Men 1-1 även om Stipes finger verkar ha tagit värre, trist att ref missade den. Tycker 49-46 som två av "judges" skrev ner stämde rätt bra. Grym karriär av DC och hoppas Stipe får den cred han förtjänar. Han är den bästa i tyngsta viktklassen men pöbeln vet inte vem han är känns det som.

Såg en bild av eye poken och den satt djupt. Hoppas verkligen det inte blir en permanent skada för DC

Bra kort ändå! Kul med Chimaev. Meerschaert verkar taggad, detta kommer bli intressant. Men jävlar vad man inser vad publik och UFC under normala omständigheter ökar på upplevelsen med att se MMA.

Main card (ESPN+)
Weight class Method Round Time Notes
Welterweight Colby Covington vs. Tyron Woodley
Welterweight Donald Cerrone vs. Niko Price
Middleweight Khamzat Chimaev vs. Gerald Meerschaert
Light Heavyweight Johnny Walker vs. Ryan Spann
Women's Strawweight Mackenzie Dern vs. Randa Markos
Middleweight Kevin Holland vs. Darren Stewart

Preliminary card (ESPN+)

Flyweight Jordan Espinosa vs. David Dvořák
Featherweight Mirsad Bektić vs. Damon Jackson
Women’s Flyweight Mayra Bueno Silva vs. Mara Romero Borella
Women’s Bantamweight Jessica-Rose Clark vs. Sarah Alpar
Featherweight Darrick Minner vs. T.J. Laramie
Bantamweight Journey Newson vs. Randy Costa
Bantamweight Andre Ewell vs. Irwin Rivera
Bantamweight Tyson Nam vs. Jerome Rivera

Senast ändrad:
Jag måste säga att jag tycker att MMA/kampsport är en av de sporter som jag tycker tappar minst av avsaknaden av publik. Fotboll osv. Tycker jag är mycket värre. Det blir jävligt rått att höra allting i kampsport, men det bidrar också med något.
Med det sagt så håller jag med om att detta kort ska bli väldigt intressant. Lite make it or break it för TWood. Lägger han ett ägg denna fight också så känns det som att det är dags att lägga ner karriären. Hoppas bara att han inte försöker fokusera helhjärtat på musiken.

Bra kort ändå! Kul med Chimaev. Meerschaert verkar taggad, detta kommer bli intressant. Men jävlar vad man inser vad publik och UFC under normala omständigheter ökar på upplevelsen med att se MMA.

Main card (ESPN+)
Weight class Method Round Time Notes
Welterweight Colby Covington vs. Tyron Woodley
Welterweight Donald Cerrone vs. Niko Price
Middleweight Khamzat Chimaev vs. Gerald Meerschaert
Light Heavyweight Johnny Walker vs. Ryan Spann
Women's Strawweight Mackenzie Dern vs. Randa Markos
Middleweight Kevin Holland vs. Darren Stewart

Preliminary card (ESPN+)

Flyweight Jordan Espinosa vs. David Dvořák
Featherweight Mirsad Bektić vs. Damon Jackson
Women’s Flyweight Mayra Bueno Silva vs. Mara Romero Borella
Women’s Bantamweight Jessica-Rose Clark vs. Sarah Alpar
Featherweight Darrick Minner vs. T.J. Laramie
Bantamweight Journey Newson vs. Randy Costa
Bantamweight Andre Ewell vs. Irwin Rivera
Bantamweight Tyson Nam vs. Jerome Rivera

Verkar va många i Svedala som stör sig på Chimaev. Jag gillar honom men tror han kommer gå på en nit pga ego likt McGregor.

Det kommer dock, tror jag, inte ske denna gång. Tror det blir en solklar vinst.

Jag måste säga att jag tycker att MMA/kampsport är en av de sporter som jag tycker tappar minst av avsaknaden av publik. Fotboll osv. Tycker jag är mycket värre. Det blir jävligt rått att höra allting i kampsport, men det bidrar också med något.
Med det sagt så håller jag med om att detta kort ska bli väldigt intressant. Lite make it or break it för TWood. Lägger han ett ägg denna fight också så känns det som att det är dags att lägga ner karriären. Hoppas bara att han inte försöker fokusera helhjärtat på musiken.
Agreed

Föredrar tom. utan publik. Alltid massa tönterier med att zooma in på nån kändis med reklam på kepsen och allmänt trist publik. Stor skillnad mot exempelvis fotboll.

Khamzat mot Maia verkar det ju bli. Kan det bli för bältet om han vinner den? Kanske.

Blek insats av Woodley. Lyssnade på svenska kommentatorerna för en gångs skulle och de sa det hela tiden "verkar som Woodley inte vill det här" Hoppas Colby får möta Usman igen, gillade deras första match och ja jag tycker Colby är underhållande.

Föredrar tom. utan publik. Alltid massa tönterier med att zooma in på nån kändis med reklam på kepsen och allmänt trist publik. Stor skillnad mot exempelvis fotboll.

Khamzat mot Maia verkar det ju bli. Kan det bli för bältet om han vinner den? Kanske.

Blek insats av Woodley. Lyssnade på svenska kommentatorerna för en gångs skulle och de sa det hela tiden "verkar som Woodley inte vill det här" Hoppas Colby får möta Usman igen, gillade deras första match och ja jag tycker Colby är underhållande.
Colby är en smutsig nagel i ögat. Men bra kondis och hyfsad box, tränar med en ultramara löpare.

https://twitter.com/DovySimuMMA/status/1307625895713218561

Diggar detta. De snackar skit om varandra framför kamerorna för att sälja fighten och det är helt ok, men de gör det med glimten i ögat, bjuder på sig själva och är inte extremt respektlösa mot varandra. De vet att de ska göra upp i oktagonen i helgen och behöver inte skapa någon beef som inte finns där.

Sen finns det såklart bad blood på riktigt mellan vissa och det gillar man ju (typ Jones-DC).

Det här tyckte jag var jätteroligt. Trump är så... speciell. Ben Askren har humor han.

https://twitter.com/McGregorsBurner/status/1309547770307436544?s=09

20200926_142434.jpg

20200926_142447.jpg

Tillbaka
Topp