Jag tyckte Gathje såg lite osäker och spattig ut redan ifrån början... Jag tror att Khabib lägger av, han är nog mer för ära och värderingar än $$$, men man ska väl aldrig säga aldrig. Personligen är jag inget fan av honom, tycker inte han är så kul att titta på match efter match, men det är jag det.Min reflektion är att Gaethje inte klarade av tempot. Khabibs tryck blev för massivt och Gathje klarade inte av att lugna ner det. Väl på marken var det redan över. G blev räddad av gonggongen i rond 1. Nu verkar Ferg över men han är väl den jag tror kan hantera tempot. Och faktiskt Conor i form (dvs om han hade tränat hårt för 4 år sen ist för att supa och bete sig som ett arsle).
Idag finns ingen som håller Khabibs tempo. Däremot tror jag inte på att han drar sig tillbaka. Tror på en mångmiljardmatch om Conor lyckas sopa Poirer. (Förutsatt att Khabibs mamma är ok med det då dvs).
Kul med BK! Tyckte att han gjorde det galet bra fram till sista 30 sekunderna när han slappnade av vilket höll på att kosta honom segern. Men den där höger/vänster+ spark kombon är ju magisk!