• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Wow, Conor var helt ur balans. Känns helt osäker och nervös, han vet att detta blir en tuff nöt att knäcka. Han skriker och avbryter så fort Khabib ska svara på en fråga, allt för att provocera dock utan att lyckas. Tappat charmen/finessen totalt. Känns inte som den gamle Conor.

Nej, detta blir enkelt för Khabib. :)

Wow, Conor var helt ur balans. Känns helt osäker och nervös, han vet att detta blir en tuff nöt att knäcka. Han skriker och avbryter så fort Khabib ska svara på en fråga, allt för att provocera dock utan att lyckas. Tappat charmen/finessen totalt. Känns inte som den gamle Conor.

Så sa folk inför Eddie fighten också...

Och inför Aldo :D
Jnws.gif

Nja, de flesta tyckte att Eddie var den enklaste matchningen för Conor av topp5 LW, oddsen låg på c:a 1.50 om jag inte missminner mig. Presskonferensen var även den underhållande, han fick till en del quotes med glimten i ögat och kändes inte lika desperat. Igår skrek han bara och stammade fram sina personangrepp utan någon finess.

Tror inte han var nervös, tror han hade jätte stort adrennalinpåslag tbh.

Dock måste jag säga att jag är lite besviken över att Connor promotade sina brands väldigt mycket, det var mer en promotion för honom än press konferans, blev lite mycket WWE. Jag förstår att han tar chansen till det givetvis, jag hade förmodligen gjort det samma om jag vore han och han har leverage för det givet.

Men det var som sagt roligare när han var "Rising" star istället för "The" star.

Dock måste jag säga att jag är lite besviken över att Connor promotade sina brands väldigt mycket, det var mer en promotion för honom än press konferans, blev lite mycket WWE. Jag förstår att han tar chansen till det givetvis, jag hade förmodligen gjort det samma om jag vore han och han har leverage för det givet.

Men det var som sagt roligare när han var "Rising" star istället för "The" star.
Whiskeyn är officiell sponsor nu läste jag, för UFC asså

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om presskonferensen. Hmm.
Hmm. Det McGregor säger är ju inget nytt för oss inbitna fans, förutom kanske just Noah (Ali's son som han inte betalar underhåll till) var nytt för mig. Att Khabibs team är betald med Magomedovs hustlade pengar osv. Intressant fakta och tillslut kom han nog under Khabibs hud, trots kylan från Khabib. McG var påläst men visst, blir lite larvigt när man är på fyllan och härmar Khabib men skratten vid 1:09:40 var rätt kul. Bra promotion för Whiskeyn, business as usual. Det här larviga lekandet kan också lika gärna vara skådespeleri för att förvirra Khabib, reportrar & fans. Vem vet, Jokern?

Om man kollar gamla videos så är han grov och går åt hårt, nu utan publik blir det lite cringe och han är dessutom lite mer speedad. Intressant. #TeamMcGregor

Tycker att det hela är supertöntigt och skriptat på en nivå helt i klass med valfri ”förrådsfyndare-serie”.
Låt dom köra matcherna på samma sätt som under de första UFC-matcherna. Inte en massa snack, ploj-WWF och/eller annat manusstyrt. På samma vis som när man i högstadiet tassade hem med ett piratkopierad kopia av en piratkopia av Royces intåg i vardagsrummen vill man ju känna doften av omklädningsrumssvett, ångest och oputsad produktion.

Jag köper att det lockar nya tittare men det kan ju inte finnas någon seriös MMA-älskare som upplever detta som äkta?
Mindre Don King-promotion och mer hard facts och fighting.

Tycker att det hela är supertöntigt och skriptat på en nivå helt i klass med valfri ”förrådsfyndare-serie”.
Låt dom köra matcherna på samma sätt som under de första UFC-matcherna. Inte en massa snack, ploj-WWF och/eller annat manusstyrt. På samma vis som när man i högstadiet tassade hem med ett piratkopierad kopia av en piratkopia av Royces intåg i vardagsrummen vill man ju känna doften av omklädningsrumssvett, ångest och oputsad produktion.

Jag köper att det lockar nya tittare men det kan ju inte finnas någon seriös MMA-älskare som upplever detta som äkta?
Mindre Don King-promotion och mer hard facts och fighting.
Vad tänker du skulle va skriptat? Hela alltet?

Problemet med en sådan typ av teori är mängden av människor som arbetar i organisationen. Någon snackar alltid. Alltid. Och med tanke på hur intensivt UFC är bevakad av media, det hade absolut krupit fram. Så nej, jag finner det lina troligt som att månlandning var fejkad eller att världens regeringar hållit sannigen om att jorden är platt ifrån oss.

Tillbaka
Topp