• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Såg den i bilen på väg hem. Tycker han har en poäng för jag tänkte på mycket av det han sa också . Han kanske överdriver med några detaljer men tycker han tar upp en del intressanta saker.
Självklart kryddas det lite men kan man läsa kroppsspråk människor och stress/rädsla/ångest och eller allmänt välbefinnande så ligger han hyfsat i linje.

Självklart kryddas det lite men kan man läsa kroppsspråk människor och stress/rädsla/ångest och eller allmänt välbefinnande så ligger han hyfsat i linje.
Sen tror jag själv att det är stressen över att han har hela världens ögon på sig som stör han mer än Conor. Han vet att han kommer bli ihågkommen (av de allra flesta) för sin insats i sin kommande fight och ingenting annat, OM han förlorar.

• Like
Reactions: K-S
Sen tror jag själv att det är stressen över att han har hela världens ögon på sig som stör han mer än Conor. Han vet att han kommer bli ihågkommen (av de allra flesta) för sin insats i sin kommande fight och ingenting annat, OM han förlorar.
Det kan va en del. Men Connor är bra på psykologi ändå. När han mötte Diaz för andra gången är ett stort bevis på mental styrka.

randy_copy3.jpg

Ariel har några vettiga punkter, båda är bättre än UFC's mästare.

Rory är fan både grym & läskig på samma gång.. Han har dock rätt om UFC.

Tillbaka
Topp