Mycket braJag ska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket braJag ska
Mycket bra analys!Vettigt.
Såg den i bilen på väg hem. Tycker han har en poäng för jag tänkte på mycket av det han sa också . Han kanske överdriver med några detaljer men tycker han tar upp en del intressanta saker.Vettigt.
Självklart kryddas det lite men kan man läsa kroppsspråk människor och stress/rädsla/ångest och eller allmänt välbefinnande så ligger han hyfsat i linje.Såg den i bilen på väg hem. Tycker han har en poäng för jag tänkte på mycket av det han sa också . Han kanske överdriver med några detaljer men tycker han tar upp en del intressanta saker.
Sen tror jag själv att det är stressen över att han har hela världens ögon på sig som stör han mer än Conor. Han vet att han kommer bli ihågkommen (av de allra flesta) för sin insats i sin kommande fight och ingenting annat, OM han förlorar.Självklart kryddas det lite men kan man läsa kroppsspråk människor och stress/rädsla/ångest och eller allmänt välbefinnande så ligger han hyfsat i linje.
Det kan va en del. Men Connor är bra på psykologi ändå. När han mötte Diaz för andra gången är ett stort bevis på mental styrka.Sen tror jag själv att det är stressen över att han har hela världens ögon på sig som stör han mer än Conor. Han vet att han kommer bli ihågkommen (av de allra flesta) för sin insats i sin kommande fight och ingenting annat, OM han förlorar.
Ah, förutom analysen avståndet. Det var endast p.g.a. att Conor druckit whiskeyn.Vettigt.
Romero duck confirmed. Kunde ju inte möta Goat-Costa på 230 för han skulle opereras? Vilken twerp, scared of the goat!
50 har väl nått en deal med bellator nu... Sidospår...Ariel har några vettiga punkter, båda är bättre än UFC's mästare.
Rory är fan både grym & läskig på samma gång.. Han har dock rätt om UFC.
Fan man vill ju se han i fight snart... Har du hört något mer ? Romero-fighten blir inte av iaf nu eller?
Nä, tyvärr! Senaste jag hörde var att de funderade på Costa mot Jones och Lesnar samtidigt för att allt annat var orättvist och det var enda sättet att få någon att våga dela octagonen med honom!Fan man vill ju se han i fight snart... Har du hört något mer ? Romero-fighten blir inte av iaf nu eller?
Ta på dig en GShock så är det väl lugnt?Pitchers Norrmalm i samarbete med Kimura kommer sända Conor - Khabib live. Ska vi köra mini KS gtg i samband med det? Dock tvivelaktig gällande säkerheten tex..
Tveksamt.Ta på dig en GShock så är det väl lugnt?![]()
Instämmer, galet.Utklassning , önskar Mousasi var kvar i UFC
Mousasi - Costa! Iofs är ju Mousasis stora mål nu att få revansch på en 50 år gammal Machida som han fortfarande är butthurt överUtklassning , önskar Mousasi var kvar i UFC
Haha, förstår honom .. största namn och minst hjärnskada. Jag hade gjort samma sakMousasi - Costa! Iofs är ju Mousasis stora mål nu att få revansch på en 50 år gammal Machida som han fortfarande är butthurt över![]()
Wifebeater-linne och den hatten.
Fast det där om Tyson är ju bara överdrivet, bittert skitsnack, något tal han förberett i flera års tid för att låta djup, insiktsfull och för att det ska låta som att han kommer med något världsomvälvande.På tal om Mike Tyson.. Grymt avsnitt med Teddy Atlas, rekommenderas. Går in på djupet ang boxning m.m.
Vad har dessa herrar för beef sinsemellan?Fast det där om Tyson är ju bara överdrivet, bittert skitsnack, något tal han förberett i flera års tid för att låta djup, insiktsfull och för att det ska låta som att han kommer med något världsomvälvande.
Mycket började väl här:Vad har dessa herrar för beef sinsemellan?
Det var som fan, följer inte boxning alls så tack för rättelsen/infon.Mycket började väl här:
![]()