MisterStefan
Basic
Nu börjar det. Sean O'Malley struken från UFC 229.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Presskonferens med publik på torsdag.FIGHT WEEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KorrektMan kan alltså se matchen utan extra kostnad så länge man har viaplay sport? Man behöver ej ha viaplays FIGHTPAKET? Blev så jäkla snurrigt på deras FB så jag frågar här.
Skulle fan ha varit en world tour och UFC Primetime på denna match för att få maximal njutning av Conor! Saknar Primetime, måste nog se Condit - Diaz sen.Presskonferens med publik på torsdag.![]()
Hehe 2.25 sist ja kolladeConor är klar! Borde stå i 1.10.
Konstigt nog, ja.Tror ni matchen blir av?![]()
True datKonstigt nog, ja.Khabib säger att han väger 166lbs just nu, Conor dyker alltid upp.
Vafan... Alex Jones eller något annat. Det där e ju cringe på riktigtAlltså lol vilket jävla skämt....
1:24:15 in.
Kanske är trög ( ganska troligt) men vad är det ni tycker är cringe och vad har det att göra med Alex Jones?Vafan... Alex Jones eller något annat. Det där e ju cringe på riktigt
Att man låter en person som gått en match i UFC, har 3-2 i record, gå en titelmatch i en helt ointressant och onödig division, som ska headlina en av de största galorna på lång tid, över namn som Rockhold, Jacare, Weidman, Diaz, Poirier bara för att återigen få undermålig och värdelös WMMA tryckt ner i truten på oss.Kanske är trög ( ganska troligt) men vad är det ni tycker är cringe och vad har det att göra med Alex Jones?
Haha, inser nu att det kunde uppfattas så men jag håller med dem fullt ut i deras reaktioner, även om jag dock visste vem Sijara Eubanks är efter att tyvärr vara en av de få som fortfarande följer TUF, lol.DET håller jag absolut med om. Men jag fick intrycket av era poster att det var Rogan och Shaub som var pinsamma och sa tokiga saker. Nu är jag med på banan igen.![]()
Säger som Ric Flair - WoooooooFight weeeeeeek!
Gillar Beastmode tydligenTony är ju.... egen & udda.
8:00 är så jävla cringe, haha sån jävla cornball.Tony är ju.... egen & udda.
Min hjärna säger nej, men min magkänsla säger ja.Vad tror ni, KMR alkoholisten Conor slå ryska stridsvagnen?