• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Man kan alltså se matchen utan extra kostnad så länge man har viaplay sport? Man behöver ej ha viaplays FIGHTPAKET? Blev så jäkla snurrigt på deras FB så jag frågar här.

Kanske är trög ( ganska troligt) men vad är det ni tycker är cringe och vad har det att göra med Alex Jones?
Att man låter en person som gått en match i UFC, har 3-2 i record, gå en titelmatch i en helt ointressant och onödig division, som ska headlina en av de största galorna på lång tid, över namn som Rockhold, Jacare, Weidman, Diaz, Poirier bara för att återigen få undermålig och värdelös WMMA tryckt ner i truten på oss.

DET håller jag absolut med om. Men jag fick intrycket av era poster att det var Rogan och Shaub som var pinsamma och sa tokiga saker. Nu är jag med på banan igen. :D
Haha, inser nu att det kunde uppfattas så men jag håller med dem fullt ut i deras reaktioner, även om jag dock visste vem Sijara Eubanks är efter att tyvärr vara en av de få som fortfarande följer TUF, lol.

Vad tror ni, KMR alkoholisten Conor slå ryska stridsvagnen?
Min hjärna säger nej, men min magkänsla säger ja.

Som sagt, precis detta hörde man inför fighten mot Eddie - hur Conor är en avdankad knarkare. Sen vet vi hur det gick.

Men Khabib är ett annat typ av djur. För mig hänger det hela på hur bra Khabib kan ta Conors vänster... För träffad kommer han bli 100%

Tillbaka
Topp