• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Saknar fan Sexyama, han är ju klock-goat också.
1698B874-CB93-40E1-B708-DBFE25301415.jpeg

5B323009-E82D-4413-B41D-1764CF02E2ED.jpeg

CDCB740A-F3DD-4A02-B3A6-388FC317B5E9.jpeg

CB0BA238-6741-42E6-A6D7-F3ABDE9208DA.jpeg

D8814937-DA47-467F-905E-4C981C730DD0.jpeg

Guld Nautilus, RM, Guld AP Chrono, Sub (Guld?) och Isad DD är bara några.

Khabib är ett monster men Conor är för bra. Khabib kommer att försöka pressa och får en smocka. Brottare/grapplers är alltid coolare än stående fighters, det vet nästan alla... Nu är det ju mma det handlar om så jag tänker fördel Conor, som även är en mental Hulk vilket betyder att pressen ligger på Khabib.

Spännande, ska bli kul att se resultatet av den här fighten.

För min del så kan det egentligen kvitta vem som vinner då både tilltalar mig på olika sätt. Men magkänslan säger att detta kommer bli en av de gånger då folk kommer bli överraskade över hur dominant Khabib kan vara.

I call:

3 round tko, winner Khabib.

Han har nog ingen glaskäke som alla pratar om.
Han vill ge igen för allt snack inför matchen.
Han har nog aldrig varit i så bra form som nu.
Hans kondition är galen.

Conor såg jävligt bra ut och det finns ju en risk att Conor får iväg ett knä i huvudet på Khabib, en rörelse som vi såg några gånger i den öppna träningen.

:)

Gäller bara att Khabib klarar vikten så att matchen blir av!

Senast ändrad:
Spännande, ska bli kul att se resultatet av den här fighten.

För min del så kan det egentligen kvitta vem som vinner då både tilltalar mig på olika sätt. Men magkänslan säger att detta kommer bli en av de gånger då folk kommer bli överraskade över hur dominant Khabib kan vara.

I call:

3 round tko, winner Khabib.

Han har nog ingen glaskäke som alla pratar om.
Han vill ge igen för allt snack inför matchen.
Han har nog aldrig varit i så bra form som nu.
Hans kondition är galen.

Conor såg jävligt bra ut, och det enda jag är rädd för är Conors knä som vi såg i open workout.

:)

Gäller bara att Khabib klarar vikten!
Conor's knä? Vad hände?

Lite dåligt formulerat, men det jag menar är att vi såg några knä mot hans coach under den öppna träningen som jag tror kan bli riktigt farliga för Khabib när han skjuter mot benen.
Jaha, du skrev att det kvittar för dig vem som vinner så jag tolkade din "rädd" som att du är rädd att han har en knäskada, inte att du är rädd för att Conor ska knocka Khabib med ett knä

Tillbaka
Topp