Alltså att vakna upp till en post som den här är ju helt underbart. Nu sätter jag på kaffet och ska mysa.Full konferens. McGregor som en spinningpass-ledare med publiken, hah!
Mer spam, fight weeeeeek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså att vakna upp till en post som den här är ju helt underbart. Nu sätter jag på kaffet och ska mysa.Full konferens. McGregor som en spinningpass-ledare med publiken, hah!
Mer spam, fight weeeeeek!
Kul att höra, my pleasure.Alltså att vakna upp till en post som den här är ju helt underbart. Nu sätter jag på kaffet och ska mysa.
Håller med. Kung @snoozarnAlltså att vakna upp till en post som den här är ju helt underbart. Nu sätter jag på kaffet och ska mysa.
Ouch, lite sent för mig.. Har redan planer ;/ Hade hakat på annarsVi borde styra en UFC AW idag med uppsnack, kanske lite betting och våra teorier om vinnare etc.
06.00 tror jaVilken tid "isch" räknar man med att ME drar igång?
Main Card börjar 04Vilken tid "isch" räknar man med att ME drar igång?
Wow, FML. Omställning deluxe, köööör bara!Main Card börjar 04
4 fighter innan Conor - Khabib ... Räkna med tidigast 06:00 ?
In before Conor går in och missar vikten för första gången i karriären....
Tror det blir en ganska bra fight hur som helst, båda behöver verkligen vinnaKan Lina ta det tror ni?
Reyes är legit, OSP är för sloppy och flängig, Reyes på TKO/KO om inte OSP lyckas få in någon magisk, flängig counterNågot helt annat... Vad tror ni om Dominick Reyes? La märkte till honom för första gången efter hans förra match. Imponerande record men detta blir hans första riktiga test
Hade varit fett med en till 'von flue choke'.Reyes är legit, OSP är för sloppy och flängig, Reyes på TKO/KO om inte OSP lyckas få in någon magisk, flängig counter![]()
Von Preux chokeHade varit fett med en till 'von flue choke'.