• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Alltså att vakna upp till en post som den här är ju helt underbart. Nu sätter jag på kaffet och ska mysa.
Kul att höra, my pleasure. :)

Varför inte lite till relevanta videos!? Jag har i princip hela veckan laddat upp för detta på jobbet, fyfan vad man är taggad på imorgon. :) Om någon Sthlmare vill haka på till Pitchers Norrmalm lördag natt för att se live så hojta till.

Cruz med bilhandlarhäng på sin Rosé AP?

Lika som bär?
Björn Christiernsson från äntligen hemma och Dan Hardy.
hqdefault.jpg

ab8465c0193c7b8498b04b762661739e.jpg

Något helt annat... Vad tror ni om Dominick Reyes? La märkte till honom för första gången efter hans förra match. Imponerande record men detta blir hans första riktiga test

Jag har frivisning av Viasat den här veckan, kan jag på något sätt köpa hem matchen då eller måste man ha ett abonnemang på Viasat?

TV10 HD Idag 23:00 - 01:30
19039162

UFC med studio, gäster och reportage. Lättviktsklass. Se allt inför en av de största matcherna inom UFC, Khabib Nurmagomedov - Conor McGregor. Matchen ses endast via Viaplay Sportpaket.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp