Så sa jag om Black Beast och Ngannou också :/Black Beast och Volkov slog det också gnistor om. Där får man inte blinka idag! Jisses
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så sa jag om Black Beast och Ngannou också :/Black Beast och Volkov slog det också gnistor om. Där får man inte blinka idag! Jisses
Ryggen va dålig för Beast då! Han levererade ju som fan mot Tybura!Så sa jag om Black Beast och Ngannou också :/
Du har rätt..och han vill nog inte ge 2 raka tråkiga fighterRyggen va dålig för Beast då! Han levererade ju som fan mot Tybura!
Hands down har Lewis bäst instagram iaf.Så sa jag om Black Beast och Ngannou också :/
Tänkte skriva det förut, hans instagram måste bara det vara ett heltidsjobb.Hands down har Lewis bäst instagram iaf.
Haha true!!Hands down har Lewis bäst instagram iaf.
Haha nja vettefan, repostar ju bara videos från andra användare.Tänkte skriva det förut, hans instagram måste bara det vara ett heltidsjobb.
Huvudkortet börjar 03:00.Huvudkortet brukar väl pågå i 3 timmar.
Någon som vet när det börjar?
Viasats hemsida är kass och tv.nu är ingen hjälp.
OK, tack! Då skiter jag i att se live, får kika imorgon istället.Huvudkortet börjar 03:00.
Vill du bara se Conors fight vaknar du runt 05:30 för att ha lite marginal. jag gissar dock att den kommer dra igång runt 06:15-06:30
Tko rond två, mark my words!Mitt tipp: McG behöver vinna via KO i senast rond 3, om inte så tror jag på en khabibseger.
Hoppas på Conor!
Snyggt! Tog sista gympasset för veckan igår. Nu öl.. hahaLaddar upp på gymmet med Bruce Lee shit.
![]()
Tack! Skulle precis fråga om nån hade lite koll..☺Huvudkortet börjar 03:00.
Vill du bara se Conors fight vaknar du runt 05:30 för att ha lite marginal. jag gissar dock att den kommer dra igång runt 06:15-06:30
Mycket mentalt kan jag tänka mig.Vad tror ni fighters brukar göra såhär några timmar innan dom går in i ringen?
Är det träning eller chillar mannbara??
Vaknade precis, var sjukt hypead men lyckades somna pga utmattning.Ja, mina planer att gå och lägga mig går ju åt helvete . Är alldeles för hypad
Hahahahha jag är inte nervös , men jag är alldeles för hypad. Kan inte klockan ticka snabbareHaha! Orkar inte att jag är mer nervös inför varje Conor-match än jag t.ex. var inför mina lyft när jag vann Bänkpress-SM.
LETS GO!!
![]()
Unibet har odds-boost så lade 2 lök på 2.75!Conors odds upp på 2.5 ... Funderar på att sätta lite pengar nu