Alltså... Helt stört odds. Han låg på strax över 3 inför fighten mot Mayweather har jag för mig...Unibet har odds-boost så lade 2 lök på 2.75!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså... Helt stört odds. Han låg på strax över 3 inför fighten mot Mayweather har jag för mig...Unibet har odds-boost så lade 2 lök på 2.75!
Haha ja det är sjukt! Märkte dock att jag bara fick 2.75 på 250kr men ändå haha. 2.4 på resten!Alltså... Helt stört odds. Han låg på strax över 3 inför fighten mot Mayweather har jag för mig...
Helt rättUnibet har odds-boost så lade 2 lök på 2.75!
Hygglig line-up i studion dock. Kommer bli en riktigt fet kväll!Haha vad cringe det är att höra nötterna på TV10 nu![]()
CONNER MACKGREGGERHaha vad cringe det är att höra nötterna på TV10 nu![]()
Har Alex snackat något om sin kommande fight?Haha vad cringe det är att höra nötterna på TV10 nu![]()
Lite. Sade att han signat kontraktet och väntar bara på att Jones ska göra detsamma tydligen! Verkar dock i övrigt inte så pratglad.Har Alex snackat något om sin kommande fight?
Alex kollar aldrig några andra matcher i princip har han sagt och Cedenblad har väl inte direkt stenkoll på någonting så det blir lite jobbigt när de ska diskutera och analysera andra fighter och fightersHygglig line-up i studion dock. Kommer bli en riktigt fet kväll!
Haha ja. Inte riktigt lika skarpa analyser som man såg tidigare ikväll från NHL-studion...Alex kollar aldrig några andra matcher i princip har han sagt och Cedenblad har väl inte direkt stenkoll på någonting så det blir lite jobbigt när de ska diskutera och analysera andra fighter och fighters![]()
”Det var Jon Jones mot OCP va?”Haha ja. Inte riktigt lika skarpa analyser som man såg tidigare ikväll från NHL-studion...![]()
Hahahahahahahaha helt fel fight och felstavat .bra jobbat”Det var Jon Jones mot OCP va?”![]()
Skulle ju lika gärna kunna haft Steffo och Jenny där i soffan i ställetHahahahahahahaha helt fel fight och felstavat .bra jobbat![]()
Synd att han inte klev ut ur bussen......Latifi hade varit grym som expert kommentator
Jävligt bra suit oxå ^^ garanterat mtm/bespoke
?Synd att han inte klev ut ur bussen......
Han stod med i bussen när Khabib inte klev ut. Han, som i Illir.
Hahahahha jag är inte nervös , men jag är alldeles för hypad. Kan inte klockan ticka snabbare
Får man fråga vad du bänkar och väger när du tävlar (om det inte är en för personlig fråga) ?
Yes, vad händer?Ser ni också repris på maynard Lentz nu???
Inte en jävla aning brushYes, vad händer?
Fuck viaplay.Inte en jävla aning brush
Är de utfyllnad??? WtfFuck viaplay.
Viaplay?Har gjort ett försök med att streama via UFC.
Fan så hopplös sida. Finns inte en sportslig att jag pröjsar typ 700kr för något som jag inte kan se. Hopplös sida