Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Black beast mot Volkov börjar nuNyvaken. Hur ser matchprogrammet ut? Vilka matcher är kvar?
Tack. Tittar nu. The beast såg ut att få pisk men verkar kommit in i matchenBlack beast mot Volkov börjar nu
2 till efter denna innan Conor Khabib
Balls hot?Äh, sitter i Thailand
![]()
Kladdigt just nu. Pettis blöder från typ överallt.
Fucking skandalscener, pinsamt!
Hade Connor gjort samma sak hade folk jublat o D.White hade slängt på Connor alla bälten som finnsSatan vad pinsamt.
Va fan kompis skärp dig, inget kungligt med de där apscenerna från honom efter matchens slutSkönt. Connor är tidernas pajas. Khabib är kung.
Inte bra. Men Khabib är kung ändå. Han kanske borde gå över till Bellator istället o låta ufc-cirkusen vara? Inte lika mycket pengar dock.Va fan kompis skärp dig, inget kungligt med de där apscenerna från honom efter matchens slut
Hade Connor gjort samma sak hade folk jublat o D.White hade slängt på Connor alla bälten som finns![]()
Menade inte specifikt digInte på något sätt. Jag tycker att han är en clown så någon fanboy är jag definitivt inte.
ViaplayKan man se fighten i efterhand någonstans?
Vem svor han åt i intervjun efter matchen?I mina ögon är Tony kvällens vinnare
Haha hörde inte, såg den ute ...Vem svor han åt i intervjun efter matchen?
Btw presskonferensen sänds live på youtube.
Haha Reyes intervjuades för en stund sedan. De väntar på någon iaf
Såg denHaha Reyes intervjuades för en stund sedan. De väntar på någon iaf