• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Tror UFC och Dana White bör tona ner hatet lite. Börjar gå lite överstyr nu. Visar filmklipp på busskaozet osv. Matchen gick ju som förväntat. Den där ryssen är fan inte att leka med...

F66BD103-B332-41B7-82DD-FF658BD49966.jpeg

Hur som helst riktigt synd att Khabib kastar bort allt efter han precis totalt dominerat och utklassat den överlägset största stjärnan inom MMA.

I mina ögon är Tony kvällens vinnare
Håller med om att det är synd att han agerar på det viset men kastar bort allt?
Han har precis gjort vad som väntades av honom och alla vet vem som är the champ.
Efter connors cirkus så kan det vara svårt att hålla känslor i styr. Han gjorde fel men är fortfarande överlägsen alla. :)

Håller med om att det är synd att han agerar på det viset men kastar bort allt?
Han har precis gjort vad som väntades av honom och alla vet vem som är the champ.
Efter connors cirkus så kan det vara svårt att hålla känslor i styr. Han gjorde fel men är fortfarande överlägsen alla. :)
Nej, allt var väl kanske att ta i. Men jag störde mig på hans beteende , precis som jag stör mig på Conor när han beter sig som en clown.

Hade varit mycket bättre om Khabib inte sa ett enda ord till Conor efteråt och bara stirrade på honom när han gick därifrån.

Över lag så var det grymma fighter.
Tyckte dock synd om Volkov som borde ha tagit hem matchen, men gjorde det man aldrig bör göra mot Lewis.
Det kändes som att Volkov hade kunnat köra över Lewis, men jag förstår om man inte direkt går ut och byter slag med honom.

Tyckte dock synd om Volkov som borde ha tagit hem matchen, men gjorde det man aldrig bör göra mot Lewis.
Det kändes som att Volkov hade kunnat köra över Lewis, men jag förstår om man inte direkt går ut och byter slag med honom.
Black Beast in this hoe

Han hade ju typ 2-3 chanser att avsluta matchen men körde nån slags gentlemanna grej. Väldigt märkligt

Åtminstone en gentlemannamässig grej då Lewis hade ajaj i ögat.
Övriga gånger så vet jag inte om det var fruktan för counter punches som stoppade honom.

Eller har det blivit WWE av det hela?
Ja vet inte vad det var men tror han hade vunnit om han fortsatte där. Sen åkte han på en knock ändå.
Jaja, det går fort ibland.

För mkt rost på Conor men vid rematch så tror jag han kommer träffa bättre. Lite oflyt att gå på den tunga högern tidigt vilket är olikt han.

För mkt rost på Conor men vid rematch så tror jag han kommer träffa bättre. Lite oflyt att gå på den tunga högern tidigt vilket är olikt han.
Rond 1 - Khabib tar ner Conor och tröttar ut honom, precis som han sa att han ska göra. Syns tydligt hur tungt Conor andas när han går ut.

Rond 2 - Conor blir träffad av Khabibs "höger", delvis för att han är trött och delvis för att han ständigt måste oroa sig för att bli nertagen av Khabib. Den där högern var nog det sista han förväntade sig.

Tycker inte denna fight kräver en (direkt) rematch. Ge Tony en chans nu, 5:e gången gillt förfan!

"pay per view is all I have been talking about this whole week but I can honsetly say, on my daughters life, I could not care less about fucking pay per view at this very moment"

Dana är inte så nöjd nej...

Rond 1 - Khabib tar ner Conor och tröttar ut honom, precis som han sa att han ska göra. Syns tydligt hur tungt Conor andas när han går ut.

Rond 2 - Conor blir träffad av Khabibs "höger", delvis för att han är trött och delvis för att han ständigt måste oroa sig för att bli nertagen av Khabib. Den där högern var nog det sista han förväntade sig.

Tycker inte denna fight kräver en (direkt) rematch. Ge Tony en chans nu, 5:e gången gillt förfan!

Med tanke på hur han beter sig efteråt tycker jag nog han ska vara glad för en rematch.

Han stod med i bussen när Khabib inte klev ut. Han, som i Illir.
Jaha, jag hade heller inte gått ut om jag var Illir eller någon annan fighter. Varför? Just för om gör det riskerar du att bli banned, skadad eller vad som helst och därmed riskera ditt levebröd. Det handlar inte om att dom var rädda, den som tror att dom inte gick ut för att dom var rädda är bara ignorant

KUNG KHABIB

alla fokuserar på att hata på khabib nu, men hade det varit conor hade alla jublat. glöm inte vad conor sa om hans familj, religion och hemland.

Hur länge tror ni det dröjer innan Conor är tillbaka på mattan? Låg och funderade efter matchen om han kommer ge sig snart eller om han fortfarande är hungrig på att ta tillbaka bältet.

Alltså jag måste bara säga, att jag tycker att detta var absolut det tramsigaste jag sett, jag är ett Connor fan, lite mer än vad jag är ett khabib fan, tro mig när jag säger det jag älskar båda och deras prestationer är oerhört anmärkningsvärda. Men Connor har fått stå till svars för vad han gjort inför rätta, jag säger inte att straffet han fick betala var likvärdigt imot vad han gjorde.

Men vad Khabib gjorde inatt och vad hans training partners gjorde är inte acceptabelt, och det khabib sa som försvar får mig att förstå att han resonerar som en treåring. (Men han började) Håll käften säger jag bara.
Suspenda han, kasta hans partner till vargarna (vilka han förmodligen kommer kunna brotta ner och vinna). Ae feta böter säger jag, han skall vara glad att Connor inte la en anmälan på någon utav dem.

Vad man säger i en interjuv eller i en presskonferans hör inte hit, om jag pratar om någons religion eller familj gör inte att våldshandlingar efter man just genomgått lagliga sådana är försvarbart, är du rolig på riktigt?

Tillbaka
Topp