Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt med en sansad kille i de den där sporten. ☺Såg denHoppas vi får se tomato red Dana
Håller med om att det är synd att han agerar på det viset men kastar bort allt?Hur som helst riktigt synd att Khabib kastar bort allt efter han precis totalt dominerat och utklassat den överlägset största stjärnan inom MMA.
I mina ögon är Tony kvällens vinnare
Nej, allt var väl kanske att ta i. Men jag störde mig på hans beteende , precis som jag stör mig på Conor när han beter sig som en clown.Håller med om att det är synd att han agerar på det viset men kastar bort allt?
Han har precis gjort vad som väntades av honom och alla vet vem som är the champ.
Efter connors cirkus så kan det vara svårt att hålla känslor i styr. Han gjorde fel men är fortfarande överlägsen alla.![]()
Hyfsat speciell kille. Men han var rolig att kolla på helt klart !
Black Beast in this hoeÖver lag så var det grymma fighter.
Tyckte dock synd om Volkov som borde ha tagit hem matchen, men gjorde det man aldrig bör göra mot Lewis.
Det kändes som att Volkov hade kunnat köra över Lewis, men jag förstår om man inte direkt går ut och byter slag med honom.
Han hade ju typ 2-3 chanser att avsluta matchen men körde nån slags gentlemanna grej. Väldigt märkligtÖver lag så var det grymma fighter.
Tyckte dock synd om Volkov som borde ha tagit hem matchen, men gjorde det man aldrig bör göra mot Lewis.
Det kändes som att Volkov hade kunnat köra över Lewis, men jag förstår om man inte direkt går ut och byter slag med honom.
Han hade ju typ 2-3 chanser att avsluta matchen men körde nån slags gentlemanna grej. Väldigt märkligt
Ja vet inte vad det var men tror han hade vunnit om han fortsatte där. Sen åkte han på en knock ändå.Åtminstone en gentlemannamässig grej då Lewis hade ajaj i ögat.
Övriga gånger så vet jag inte om det var fruktan för counter punches som stoppade honom.
Eller har det blivit WWE av det hela?
Ja vet inte vad det var men tror han hade vunnit om han fortsatte där. Sen åkte han på en knock ändå.
Jaja, det går fort ibland.
Rond 1 - Khabib tar ner Conor och tröttar ut honom, precis som han sa att han ska göra. Syns tydligt hur tungt Conor andas när han går ut.För mkt rost på Conor men vid rematch så tror jag han kommer träffa bättre. Lite oflyt att gå på den tunga högern tidigt vilket är olikt han.
Skämtar du? Nu dyker alla Khabib fans upp, haha! Haters gonna hate. Bra match, mkt bra presterat av Khabib men allt efteråt är en skandal.Hahahah var är alla Connor d*ck riders , vilken boss gick in själv mot 3 stycken, mctapper once again![]()
![]()
Rond 1 - Khabib tar ner Conor och tröttar ut honom, precis som han sa att han ska göra. Syns tydligt hur tungt Conor andas när han går ut.
Rond 2 - Conor blir träffad av Khabibs "höger", delvis för att han är trött och delvis för att han ständigt måste oroa sig för att bli nertagen av Khabib. Den där högern var nog det sista han förväntade sig.
Tycker inte denna fight kräver en (direkt) rematch. Ge Tony en chans nu, 5:e gången gillt förfan!
Vem, Khabib? Haha det är ju en belöning att få möta ConorMed tanke på hur han beter sig efteråt tycker jag nog han ska vara glad för en rematch.
Jaha, jag hade heller inte gått ut om jag var Illir eller någon annan fighter. Varför? Just för om gör det riskerar du att bli banned, skadad eller vad som helst och därmed riskera ditt levebröd. Det handlar inte om att dom var rädda, den som tror att dom inte gick ut för att dom var rädda är bara ignorantHan stod med i bussen när Khabib inte klev ut. Han, som i Illir.
Han har ju signat kontrakt för sex fighter, sen hurvida detta kontraktet betyder något eller ej får vi ju se.Hur länge tror ni det dröjer innan Conor är tillbaka på mattan? Låg och funderade efter matchen om han kommer ge sig snart eller om han fortfarande är hungrig på att ta tillbaka bältet.
Haha, var var ni innan matchen alla Khabib-casuals? Jävla twerps. Vem hade kunnat tänka sig att jag skulle se fram emot att se Tony sänka in en D'arce på råttan.Skämtar du? Nu dyker alla Khabib fans upp, haha! Haters gonna hate. Bra match, mkt bra presterat av Khabib men allt efteråt är en skandal.
"I am always humble in victory or defeat."
https://www.instagram.com/thenotoriousmma/?hl=enHur länge tror ni det dröjer innan Conor är tillbaka på mattan? Låg och funderade efter matchen om han kommer ge sig snart eller om han fortfarande är hungrig på att ta tillbaka bältet.
Tror det handlar mer om Conor-haters än Khabib-lovers to be honestHaha, var var ni innan matchen alla Khabib-casuals? Jävla twerps. Vem hade kunnat tänka sig att jag skulle se fram emot att se Tony sänka in en D'arce på råttan.