Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Make that 1, han gjorde bara 50mill, inte 100m...om två år.![]()
Hahaha, han gör sig verkligen ovän med hela världen.
Såg den, men kunde ändå ej sluta fundera på saken. Känns som en självklarhet att säga så men vad vet jag.
Vid sådana här händelser så känns det som om det alltid kommer att finnas hundra olika versioner...Finns det någon bra sida som går igenom exakt vad som hände efteråt?
Connor förstod jag det som.Vem svor han åt i intervjun efter matchen?
Haha, var var ni innan matchen alla Khabib-casuals? Jävla twerps. Vem hade kunnat tänka sig att jag skulle se fram emot att se Tony sänka in en D'arce på råttan.
Exakt, inne att hata på McGregor varje gång han förlorar. Nämn någon annan som ställer upp var som helst mot vem som helst.Tror det handlar mer om Conor-haters än Khabib-lovers to be honest![]()
Nja, inte enligt Diaz.Nu blir det väl Diaz vs Conor?
Hoppas innerligt att alla deras visum m.m. nekas.Conor vs Khabib blev ju riktigt nice! Är chockad över hur bra tryck Khabib hade. Lite synd att Khabib ströp ut honom, Group n pound till KO kanske hade hjälp honom att bli av med lite mer frustration.
Någon som hört något om efterspelet? Blir Khabib
avstängd från Nevada i ett år nu?
Tror Conor kommer pusha för en rematch, förutsatt att Khabib inte blir avstängd. Han går nog inte igång på x3 mot Nate just nu.Conor vs Khabib blev ju riktigt nice! Är chockad över hur bra tryck Khabib hade. Lite synd att Khabib ströp ut honom, Group n pound till KO kanske hade hjälp honom att bli av med lite mer frustration.
Någon som hört något om efterspelet? Blir Khabib avstängd från Nevada i ett år nu?
Skillnaden är att Connor gör en massa före matcherna, men är professionell efter. Khabib beter sig som en förortsligist som ska ta hämnd för en frispark, på parkeringen efter förlust i fotbollsmatchen i division 8. Man behöver varken vara för Connor eller mot Khabib för att skilja på vad som sker före och efter matcher.Jaha, jag hade heller inte gått ut om jag var Illir eller någon annan fighter. Varför? Just för om gör det riskerar du att bli banned, skadad eller vad som helst och därmed riskera ditt levebröd. Det handlar inte om att dom var rädda, den som tror att dom inte gick ut för att dom var rädda är bara ignorant
KUNG KHABIB
alla fokuserar på att hata på khabib nu, men hade det varit conor hade alla jublat. glöm inte vad conor sa om hans familj, religion och hemland.
Conor gjorde det bättre än alla andra Khabib mött (förutom eventuellt Gleison Tibau), men det var inte ens nära i mina ögon...Jäklar vad jag inte håller med många här. Jag tycker inte alls att Khabib dominerade, han fick ut väldigt lite med sin brottning om man jämför med vad han fått tidigare mot andra motståndare. Vi såg inte Conor bli ens i närheten av så trött som han brukar vara från rond 3. Alla säger att Conor inte lyckats komma in i Khabibs huvud? Khabib visade ju upp att han är en fullbordad psykopat direkt efter sin vinst? Han håller ju på att bryta ihop när han inte får sitt bälte, kolla videon som Joel Kinnaman la upp på insta. Khabib är en snubbe som fått däng av sin farsa i hela hans uppväxt och är på en hårfin linje att tappa det helt.
Han lär ju passa på när hans största prestation är att åka på stryk med de värsta siffrorna någonsin i en titelmatch i UFC's historia.
Ekvationen går inte ihop.CMG var inte i närheten att plocka hem detta.
Samtidigt så gjorde CMG matchen enkel för Khabib.
CMG är bara driven av stålar idag, känns det som.
Matchen var vunnen långt innan den började för hans del. En extremt hypad re-match, där mer pengar är involverade kanske är ett mål.
Tråkig fight utan dess like.
MCG är bara ”in it for the money”. Finns inget fighterhjärta kvar i honom.
Är du seriös eller skojar du nu?Skillnaden är att Connor gör en massa före matcherna, men är professionell efter. Khabib beter sig som en förortsligist som ska ta hämnd för en frispark, på parkeringen efter förlust i fotbollsmatchen i division 8. Man behöver varken vara för Connor eller mot Khabib för att skilja på vad som sker före och efter matcher.
Är det seriöst ingen som kommenterar Rogans bilhandlarhäng på sin Deepsea?HUR kan man inte gilla Lewis? Killen är rolig fast han inte ens försöker. Underbar fight dessutom, hade det på känn att snart kommer släggan.
"My balls was hot!"
DeepseaÄr det seriöst ingen som kommenterar Rogans bilhäng på sin SD?
Du såg ingetDeepsea![]()