• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Haha, vilken fråga :D Bara googla in på hans wikipediasida och se för dig själv .. :D

Hans egna ord inför Mitrione-fighten : "Jag tränar inte längre inför mina fighter. Jag lämnar det i Guds händer"

Han kommer ändå alltid vara en av mina absoluta favoriter. <3

Dåligt formulerat, konkurrensen är så klart mycket större idag.

Är han fortfarande lika bra? :)

Jag tyckte det var fett att se lite fight utanför fighten... Tycker både Mcgregor och Khabbe är badass fighters och deras beteende är halva underhållningen.... Påminner lite om Pridetiden med backstagefighter och beefs... Hade varit kul om Artem och Zabit kunde mötas med!
+1 på den. Kändes som man fick mer value for the money efter det där kaoset :cigar:

Fast har har en schysst klocka. Khabib. Tourbillion & grejer. ☺
SmartSelect_20181008-163133_Instagram.jpg

Har vi några fighters här föresten?

Själv har jag kört Boxning och MMA i många år, testat lite shootfighting och wing chung också.

Tänk en KS fight gala med medlemmar där intäkter går till BCF :)

Började med Shoot för 17 år sedan. Gick över till Pancrase Gym för Omar några år senare. Sedan fortsatt MMA sedan dess. Även kört ren Thai och Sambo för Viktor L på Södermalm.

Helt ärligt så var al iuquienta "real estate agent" svårare motståndera än connor för khabib.

Kolla vad Al skriver på Twitter hahahah

Bara för att ge min högst personliga åsikt. Jag tycker Connor skulle stängts av på livstid efter busshistorien och jag tycker Khabib och hans vänner skulle stängas av på livstid efter denna historia. Jag tror inget gott kan komma ur detta, vart ska gränsen dras för framtiden? Men TYVÄRR har Dana bäddat för detta och han bryr sig om pengarna, och TYVÄRR så säljer skit som detta. I mina ögon sänker det sporten och sätter en oseriös prägel över allting.

Brukar vara inom den här tråden ganska ofta inte för jag har koll på UFC. Tvärtom. Men för att jag har en sjuk respekt för sporten som dessa idrottsmän/kvinnor genomför i oktagonen och träningen innan. Jag har tränat "mental balett" eller Taekwondo som det även heter nu i 13 månader. Och jag är helt död efter 3x3 minuters ronder som skulle upfattas som puss-jage inom UFC. Jag är helt förstummad att dessa fighters kan prestera på en sådan nivå. Är jäkligt imponerade och helt ofattbart! Helt ofattbart...

Har vi några fighters här föresten?

Själv har jag kört Boxning och MMA i många år, testat lite shootfighting och wing chung också.

Tänk en KS fight gala med medlemmar där intäkter går till BCF :)

Ja, jag gör mitt bästa. Körde mycket boxning när jag var yngre. Senaste 10 åren är det bjj och grappling. Lyckas ofta få in ett boxningspass i veckan också, så man inte tappar standup helt..

• Like
Reactions: Bas
En grej som jag tänkt på länge, varför har ingen som utövar Wing Chun joinat MMA världen?
Emin boztepe pratade mycket om självförsvar men skulle vilja se honom i ringen. Nu är han väl för gammal.

Tillbaka
Topp