Bas
Diamant
Är inte Fedor från Ukraina ?En riktig ryss!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte Fedor från Ukraina ?En riktig ryss!![]()
Ja, det beror ju på hur man ser på detÄr inte Fedor från Ukraina ?
SantJa, det beror ju på hur man ser på det![]()
Haha, vilken frågaBara googla in på hans wikipediasida och se för dig själv ..
Hans egna ord inför Mitrione-fighten : "Jag tränar inte längre inför mina fighter. Jag lämnar det i Guds händer"
Han kommer ändå alltid vara en av mina absoluta favoriter. <3
+1 på den. Kändes som man fick mer value for the money efter det där kaosetJag tyckte det var fett att se lite fight utanför fighten... Tycker både Mcgregor och Khabbe är badass fighters och deras beteende är halva underhållningen.... Påminner lite om Pridetiden med backstagefighter och beefs... Hade varit kul om Artem och Zabit kunde mötas med!
Har vi några fighters här föresten?
Själv har jag kört Boxning och MMA i många år, testat lite shootfighting och wing chung också.
Tänk en KS fight gala med medlemmar där intäkter går till BCF![]()
Conors coach John Kavanagh kommer gästa JRE podcast imorgon, taggad!![]()
King! Spar den tills imorgon när hela finns ute.
Dana är nog mer än nöjd. Snubben ser bara dollartecken framför sig nuTill och med på mitt jobb har folk börjat diskutera Khabib-Conor pga scenerna efter fighterna. Kanske är Dana lite nöjd ändå![]()
Ja, de har redan börjat med marknadsföringenDana är nog mer än nöjd. Snubben ser bara dollartecken framför sig nu
Själv har jag kört Boxning och MMA i många år, testat lite shootfighting och wing chung också.
Bra avsnitt, lyssnade på gymmet
Tror det finns massor av fighters, bara att ingen av de är braEn grej som jag tänkt på länge, varför har ingen som utövar Wing Chun joinat MMA världen?
Emin boztepe pratade mycket om självförsvar men skulle vilja se honom i ringen. Nu är han väl för gammal.
Roligt med många fighters här
Själv var det ett tags sedan men nu när kidsen börjat bli lite mer självgående så hade jag tänkt börja igen.
@Ki.roshan vart i GBG kör du?
Som "Ninjutsu" killen som var med i UFC 2? Haha, han åkte på så mycket stryk att det var tragiskt!Tror det finns massor av fighters, bara att ingen av de är bra
RimligtMcGregor ser också ut att bli straffad:
https://www.mmanytt.se/galor/ufc/ufc-229/conor-mcgregor-kommer-straffas-ufc-229/
Trist, för så fort någon fighter blir ertappad med otillåtna preparat, så försvinner all min respekt för den fightern. Spelar ingen roll. Vem vet hur länge denne har petat i sig diverse skit genom alla år...
Som jag såg fram emot hans fighter.![]()
Jag TROR endå att doping är ganska vanligt i fighter kretsarna. Tyvärr.Trist, för så fort någon fighter blir ertappad med otillåtna preparat, så försvinner all min respekt för den fightern. Spelar ingen roll. Vem vet hur länge denne har petat i sig diverse skit genom alla år...