• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Jeez, vad gör UFC med Valentinas match.... Eubanks går i taket.

crazy.jpg

Blev han inte avstängd 1 månad ? Medicinskt menar jag

Stämmer! Sen är det nog otroligt dumt att göra något sånt förhastat nu. Jag vill nog se det här typ till nyår eller början på nästa år:
9BEA6B04-2911-4784-8425-0791FE21BB8A.jpeg
Fast som John säger i podcasten, Conor verkar vilja vara aktiv ändå. Han har mött Diaz tidigare så behövs inte allt för mkt camp, bara marknadsföring som kan bli lite lidande och sälja mindre än planerat.

Hade varit bäst om Conor mött vinnaren av Poirier - Diaz men men.. Conor - Pettis säger jag.

Stämmer! Sen är det nog otroligt dumt att göra något sånt förhastat nu. Jag vill nog se det här typ till nyår eller början på nästa år:
9BEA6B04-2911-4784-8425-0791FE21BB8A.jpeg
Ser själv hellre han mot Max eller Tony.. Tony skulle nog hellre möta Conor än Khabib, det är där de riktiga pengarna finns. Men ja, det är nog inte ett tillräckligt stort namn för Conor...

Men för Aldos skull förstår jag att man vill ha en rematch. Han vill nog tvätta bort den där knock-stämpeln han haft sen den första fighten.... Bara att jag själv inte går igång på den fighten. :/

Fast som John säger i podcasten, Conor verkar vilja vara aktiv ändå. Han har mött Diaz tidigare så behövs inte allt för mkt camp, bara marknadsföring som kan bli lite lidande och sälja mindre än planerat.
Jo jo, men även om han vill är han ju avstängd just nu en månad framåt, så inte mycket att göra åt (om de inte häver avstängningen på något sätt..)

Hur mycket tror ni Conor brinner för en rematch? Hur stor tror ni sannolikheten är att Khabib ger honom den direkt?

Dessutom vet ju Khabib att Conor förmodligen alltid kommer vilja ha den där rematchen, med tanke på sättet han förlorade. Han behöver ju inte stressa fram den.

Hur mycket tror ni Conor brinner för en rematch? Hur stor tror ni sannolikheten är att Khabib ger honom den direkt?

Dessutom vet ju Khabib att Conor förmodligen alltid kommer vilja ha den där rematchen, med tanke på sättet han förlorade. Han behöver ju inte stressa fram den.
Conor verkar ju som med Diaz helt besatt och begär omedelbart rematch, att han skiter i det som hände efter matchen visar ju också hur mycket han bryr sig om bara rematchen enligt mig. Jag kan lite relatera till mentaliteten, han vill säkert inte påbörja något nytt före han avslutat Khabib-kapitlet. Det kan tära på Conor mentalt framöver ifall han inte får Khabib före någon annan match.

Khabib lär inte ge den, han lär möta Tony men sen har ju pappa Dana lite att säga till om också.. :)

Conor verkar ju som med Diaz helt besatt och begär omedelbart rematch, att han skiter i det som hände efter matchen visar ju också hur mycket han bryr sig om bara rematchen enligt mig. Jag kan lite relatera till mentaliteten, han vill säkert inte påbörja något nytt före han avslutat Khabib-kapitlet. Det kan tära på Conor mentalt framöver ifall han inte får Khabib före någon annan match.

Khabib lär inte ge den, han lär möta Tony men sen har ju pappa Dana lite att säga till om också.. :)
Khabib vet att Conor aldrig hade gett honom en rematch, if the tables were turned. Allt hänger på hur viktigt pengar är för Khabib. Han är nog i rätt bra position att förhandla med UFC iaf , förutsatt att han inte blir avstängd och blir av med bältet.

Läste om en 10 dagars avstängning för både Khabib och Connor. Är det i väntan på utredning eller slutgiltiga straffet?

Läste om en 10 dagars avstängning för både Khabib och Connor. Är det i väntan på utredning eller slutgiltiga straffet?

Är det inte den medicinska avstängningen? :)
Avstängning i väntan på utredning, medicinska kommer och lär vara längre. :)
"Detta är alltså bara en avstängning som ämnar till utredningen för vad som egentligen skedde. Båda herrar kommer med största sannolikhet att få längre medicinska avstängningar"

Tillbaka
Topp