• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

snoozarn

Patek
2-Faktor
Har för mig att han nämnde det i någon podcast. Medvetet för stora kläder på sig för att om publiken ser hur jävla vältränad han är så vänder dom sig undermedvetet mot honom. Det var iaf hans teori.:D
Stämmer bra, minns något liknande om att han känner sig obekväm i för tighta skjortor och för att folk inte ska döma allt för mycket vilket man kan relatera till. :)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Har för mig att han nämnde det i någon podcast. Medvetet för stora kläder på sig för att om publiken ser hur jävla vältränad han är så vänder dom sig undermedvetet mot honom. Det var iaf hans teori.:D
Stämmer bra, minns något liknande om att han känner sig obekväm i för tighta skjortor och för att folk inte ska döma allt för mycket vilket man kan relatera till. :)
Fast fan värre att se ut som en pajas vilket han gör i en för stor skjorta med uppknäppts manschetter .men nog om det, hans stand ups är förjävla roliga
 

lofgreno

Audemars
Tyckte det såg ut som Joe Rogan har en Breitling Superocean... :)
BR_SO.png
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Stämmer! Han brukar alternera den med sin DSSD med rejält bilhandlarhäng! Å andra sidan kan han otroligt lite om klockor. Lite klocksnack med Rogan, har säkert blivit postad tidigare:
Ibland känns det som att han spelar dum, eller så har han bara rökt lite för mycket. Att hans Deepsea avviker såpass mycket som han beskrev i något avsnitt har jag dessutom svårt att tro.

Nåväl, Lewis briljerar som vanligt. :)

 

lofgreno

Audemars
Stämmer! Han brukar alternera den med sin DSSD med rejält bilhandlarhäng! Å andra sidan kan han otroligt lite om klockor. Lite klocksnack med Rogan, har säkert blivit postad tidigare:
Fan va grymt att jag satte en dinka för en gångs skull! Kanske börjar lära mig det här.
Hehe, japp, såg den också. Han verkar inte vara speciellt klockintresserad faktiskt...
 
Topp