Notorious Niklas
Silver
Skulle aldrig kunna tänka mig det! Speciellt med slutsekunderna i Diaz-matchen färskt i minnetVad tror vi, vågar Edwards möta Chimaev? Känns som han bara har att förlora på den matchen men man vet aldrig!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle aldrig kunna tänka mig det! Speciellt med slutsekunderna i Diaz-matchen färskt i minnetVad tror vi, vågar Edwards möta Chimaev? Känns som han bara har att förlora på den matchen men man vet aldrig!
Knasigt. Men Pena, herrejösses haha.Haha, vilken gala…
Thanks for the memories, Cody. Goodbye…
Usch måste du posta sånt där i UFC tråden
Patetiskt.
Haha, the fuck...
NejTror ni Woodley var "mutad"?
Man kan undra, men kollar man knocken om och om igen så inser man att ingen frisk människa tar ett sånt slag för en läggmatchTror ni Woodley var "mutad"?
Det såg så klantigt ut. Han kanske trodde att slaget skulle vara lösare.Man kan undra, men kollar man knocken om och om igen så inser man att ingen frisk människa tar ett sånt slag för en läggmatch
Ser onekligen lite märkligt ut ja...Det såg så klantigt ut. Han kanske trodde att slaget skulle vara lösare.
glömde garden totalt?
Har du testat att boxas? Det är inte så enkelt som det ser ut… Sen är han ingen professionell boxare, plus att han och Jake stått och hängt på varandra i över 5 ronder. Att man lämnar någon ”lucka” öppen eller inte hänger med är alltså inget onaturligt.Det såg så klantigt ut. Han kanske trodde att slaget skulle vara lösare.
glömde garden totalt?
Det ser fruktansvärt värdelöst ut, precis som att han öppnade enligt manus…typ.Har du testat att boxas? Det är inte så enkelt som det ser ut… Sen är han ingen professionell boxare, plus att han och Jake stått och hängt på varandra i över 5 ronder. Att man lämnar någon ”lucka” öppen eller inte hänger med är alltså inget onaturligt.
Iofs men att Paul står och laddar för den är ganska uppenbart, woodley är ingen boxare utan brottare… En kompetent boxare läser det där…Har du testat att boxas? Det är inte så enkelt som det ser ut… Sen är han ingen professionell boxare, plus att han och Jake stått och hängt på varandra i över 5 ronder. Att man lämnar någon ”lucka” öppen eller inte hänger med är alltså inget onaturligt.
Korrekt. Ungefär någonstans här, hade det låtit: BINK tack och godnatt!Iofs men att Paul står och laddar för den är ganska uppenbart, woodley är ingen boxare utan brottare… En kompetent boxare läser det där…
50/50 känner jag rent spontant... men jag la några hundralappar på Ngannou när han stod på 2.4x pengarna igår (gått ner till 2.25 nu).
Samma här! Såg att oddsen var pick’em för någon vecka sedan, vad fick dem att bli så förskjutna?50/50 känner jag rent spontant... men jag la några hundralappar på Ngannou när han stod på 2.4x pengarna igår (gått ner till 2.25 nu).
Gillar oddset på Figueiredo också.
50/50 känner jag rent spontant... men jag la några hundralappar på Ngannou när han stod på 2.4x pengarna igår (gått ner till 2.25 nu).
Gillar oddset på Figueiredo också.
En av de bästa countdown jag har sett. Vilken kille den här Mitchell är.
Jo, han verkar vara en foliehatt.Mitchell verkar sympatisk i videon, men är inte han snubben som lobbat hårt för att Covid skapades i ett Amerikanskt labb och att det är staten som styrt det som ett sätt att ta ifrån medborgare sina vapen?
Mitchell verkar sympatisk i videon, men är inte han snubben som lobbat hårt för att Covid skapades i ett Amerikanskt labb och att det är staten som styrt det som ett sätt att ta ifrån medborgare sina vapen?
Haha, det var som fan. Ingen aning sedan innan, baserar endast på ufc's promo.Jo, han verkar vara en foliehatt.