Helt fantastiskt. Undras om jag kan matcha den? ...Gör manuella med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt fantastiskt. Undras om jag kan matcha den? ...Gör manuella med.
Min hög är fusk, den övre är batteridriven och ingen av dem är en UG.Helt fantastiskt. Undras om jag kan matcha den? ...
Men alla är tunna!Min hög är fusk, den övre är batteridriven och ingen av dem är en UG.
Grym!Denna är ju sjukt trevlig. Väldigt nöjd.
Tack, verkligen bra storlek och spännande komplikationer. Snygg dessutom.
En av mina drömklockor. Känner tyvärr att jag missade tåget där och att de idag kostar lite mycket. Min favorit är denna:Tack, verkligen bra storlek och spännande komplikationer. Snygg dessutom.
Kul! Lite av en drömklocka för min del också.Denna är ju sjukt trevlig. Väldigt nöjd.
Sjukt trevlig! Som sagtDenna är ju sjukt trevlig. Väldigt nöjd.
Superfin! Rätt tunn, va? Älskar tvåvisarsklockor!Nu får jag vara med här också va?
Tack tack Inte bestämt mig om den får stanna men jag får prova den lite. Den är 6mm tjock så ganska tunn.Superfin! Rätt tunn, va? Älskar tvåvisarsklockor!
Fantastisk! Inte sett den modellen förut, ovanlig stavning/gamla namnet... Från 1954? Haft den länge?
WOW!!! imponerande och vacker pjäs!
Dealer-märkning. Joyeria något.Vilka pjäser! Vad är det för text över ”AUTOMATIC”?
Förr blev jag imponerad bara det stod "Polarouter" Med A på tavlan, men detta...
Hoppla! Ser ruggigt spännande ut! Brassa på med (bättre) bilder!Helt ny här på forumet så hoppas på överseende och tolerans med min okunskap. Lång historia kort. Har en klocka från min farfars morbror som var pilot i svenska flygvapnet under 30&40-talet. Historien säger att han mottog denna klocka personligen av Mussolini under någon form av ceremoni i Milano. Han var där med flera andra piloter för att flyga hem caproniplan Sverige köpt!? Kan inte ta gift på historien men klockan har ni iallafall här. Någon som kan berätta mer om vad det är för klocka? Kassa bilder från mobilen. Kan försöka ta bättre ikväll.