• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop Omega Planet Ocean alla som har eller haft en

Vilken storlek är det på skruvarna för stt skruva bort länkar?
Måste man limma när man skruvar tillbaka skruvarna? Jag har inte gjort det och dom verkar sitta men hur "ska" man göra?

Vilken storlek är det på skruvarna för stt skruva bort länkar?
Måste man limma när man skruvar tillbaka skruvarna? Jag har inte gjort det och dom verkar sitta men hur "ska" man göra?
Finns små s.k elektronik mejslar att köpa på typ Kjell o co. Loclite kan man sedan lägga på skruven för att hindra att den skruvas ut. Har aldrig behövt det själv.

Någon mer än jag som är sugen på denna best och vet när den landar i butik? :):cigar:
untitled.png

Haft en jag med, en första generations, 42 mm på länk och strikt svart/vit vilket jag fann elegantast. Fast det är så pass länge sedan att jag inte ens tror jag har bilder..blev lite sugen att leta på någon gammal extern disk nu. Kostade den 24600 ny eller minns jag fel? Såld för runt 15000 kr som fullset. Kan ha varit 2006 kanske.

Tillbaka
Topp