Bärs kan vi dricka men jag kan ej ta byte denna gångByter den mot min orangea och en bärs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bärs kan vi dricka men jag kan ej ta byte denna gångByter den mot min orangea och en bärs.
Du vet vad den finns o hur bra den skulle passa dig i sommarSkulle kanske fortsätta med dess bana sedan innan....hon har juh vandrat den vägen innan![]()
Du vet vad den finns o hur bra den skulle passa dig i sommar
Finns små s.k elektronik mejslar att köpa på typ Kjell o co. Loclite kan man sedan lägga på skruven för att hindra att den skruvas ut. Har aldrig behövt det själv.Vilken storlek är det på skruvarna för stt skruva bort länkar?
Måste man limma när man skruvar tillbaka skruvarna? Jag har inte gjort det och dom verkar sitta men hur "ska" man göra?
Sålde min 2500 och köpte en ny PO med 8500 verketNu med Omega gummi och viklås
![]()
Sålde min 2500 och köpte en ny PO med 8500 verketNu med Omega gummi och viklås
![]()
Jag är också sugen på denna modell. Har lagt en beställning på den hos en AD. Enligt Omega:s hemsida .. Available in the end of July...Någon mer än jag som är sugen på denna best och vet när den landar i butik?
![]()
Sjysst bild! Vilken storlek på PO är det?Är så sjukt nöjd med min!![]()
Titan?
Nej stål!
Just denna är 3:e. Denna plockade jag ut ny i maj så lite kul att den hittade "hem" igenSnyggt! Vilken är detta i ordningen? Återfalls-PO?
Slog faktiskt till på en PO2500 idag. med cal 2550D. Hoppas den kommer i veckan. blev mkt mer pengar än tänkt.De är så schyssta och går inte en dag utan att jag saknar min 2500!
45,5? Hur gammal?Min 8:e PO som landade nu i veckan
![]()
Testade den i somrasNågon mer än jag som är sugen på denna best och vet när den landar i butik?
![]()