• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop Omega Planet Ocean alla som har eller haft en

strider

Panerai
IMG_3151.jpg
Då är denna fake? @Hebbe
Det är en screenshot av en video, jag såg ingen datum vid 6 eller 5
 

f.sallstrom

Breitling
Innan jag köpte P.On handlade jag en P.O. "look-alike" från Invicta (kommer ej ihåg modellnamnet) för hyfsat lite pengar. Men det är som dom säger; den dyraste klockan är den man köper istället för den man egentligen vill ha. Inte långt senare köpte jag alltså Omegan och Invictan hamnade i byrålådan.
34076024_10156267924052464_1756066304604766208_n.jpg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Innan jag köpte P.On handlade jag en P.O. "look-alike" från Invicta (kommer ej ihåg modellnamnet) för hyfsat lite pengar. Men det är som dom säger; den dyraste klockan är den man köper istället för den man egentligen vill ha. Inte långt senare köpte jag alltså Omegan och Invictan hamnade i byrålådan.
34076024_10156267924052464_1756066304604766208_n.jpg
Märkte du någon skillnad?
 
Innan jag köpte P.On handlade jag en P.O. "look-alike" från Invicta (kommer ej ihåg modellnamnet) för hyfsat lite pengar. Men det är som dom säger; den dyraste klockan är den man köper istället för den man egentligen vill ha. Inte långt senare köpte jag alltså Omegan och Invictan hamnade i byrålådan.
34076024_10156267924052464_1756066304604766208_n.jpg

Jag tänkte lite så när jag köpte Seamastern(ej PO dock;p)

köp något du vill ha som egentligen är för dyrt eller köp något rimligt men något du egentligen inte vill ha, det sistnämda är i många fall slöseri med pengar, det förstnämda är det inte.
 

RKJ

Breitling
New addition to the Omega family.
 

Bilagor

  • 9284D433-4114-4090-9E92-C9C6A9E812D8.jpeg
    9284D433-4114-4090-9E92-C9C6A9E812D8.jpeg
    191.2 KB · Visningar: 2

f.sallstrom

Breitling
Får passa på att lägga upp min PO så länge jag äger en. Kommer försöka sälja den nu och skaffa mig något annat lite mer dressat. Jag kommer att sakna den men känner att jag behöver frigöra lite pengar för det nya köpet. Den hamnar nog här på sälj forumet så fort jag fått tillräckligt mycket "cred" så jag kan posta säljannonsen :).


PO.JPG
20170603_102431.jpg
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Haha, den är nog snart såld ska du se! :)
Får passa på att lägga upp min PO så länge jag äger en. Kommer försöka sälja den nu och skaffa mig något annat lite mer dressat. Jag kommer att sakna den men känner att jag behöver frigöra lite pengar för det nya köpet. Den hamnar nog här på sälj forumet så fort jag fått tillräckligt mycket "cred" så jag kan posta säljannonsen :).


PO.JPG
20170603_102431.jpg

Fan va jag vill ha den där. 2500D?
 

ado

Omega
Jag förstår inte hur det kan vara sån brist på aktivitet i denna tråd. Jag har ingen själv men är sjukt sugen på en så fin klocka! Kanske inte är så populär ändå?
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Jag förstår inte hur det kan vara sån brist på aktivitet i denna tråd. Jag har ingen själv men är sjukt sugen på en så fin klocka! Kanske inte är så populär ändå?
Nja, spelar det någon roll om den är poppis?
Tycker klart du skall skaffa en om du vil ha en, de går lätt att sälja om du skulle ändra dig.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Nej det var inte det jag menade. Undrar mer hur den inte kan vara så poppis då jag tycker att den är otroligt fin.
Aha. Jo, den är poppis. När jag sålde min (igen, efter att ha köpt tillbaka den) nyligen var det bra tryck. Mest dåligt tryck i denna tråd tycker jag :)

Sablarns bra klocka, men jag har fått upp ögonen för lite mindre ur.
 
  • Like
Reactions: ado
Topp