Haha tackJa samtliga PO sedan första generation har datum. Även de utan chrono
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha tackJa samtliga PO sedan första generation har datum. Även de utan chrono
Jupp, fake.
Märkte du någon skillnad?Innan jag köpte P.On handlade jag en P.O. "look-alike" från Invicta (kommer ej ihåg modellnamnet) för hyfsat lite pengar. Men det är som dom säger; den dyraste klockan är den man köper istället för den man egentligen vill ha. Inte långt senare köpte jag alltså Omegan och Invictan hamnade i byrålådan.![]()
Skillnad mellan PO:n och Invictan menar du? Ja absolut, Omegan håller tiden mycket bättre och känns mer robust byggd.Märkte du någon skillnad?
Innan jag köpte P.On handlade jag en P.O. "look-alike" från Invicta (kommer ej ihåg modellnamnet) för hyfsat lite pengar. Men det är som dom säger; den dyraste klockan är den man köper istället för den man egentligen vill ha. Inte långt senare köpte jag alltså Omegan och Invictan hamnade i byrålådan.![]()
Please post pictures of your own PO in this threadHard to believe how sofisticated the fakes are becoming.
http://forums.watchuseek.com/f441/f...-ocean-ref-215-90-44-21-99-001-a-4693965.html
2500CFan va jag vill ha den där. 2500D?
Får passa på att lägga upp min PO så länge jag äger en. Kommer försöka sälja den nu och skaffa mig något annat lite mer dressat. Jag kommer att sakna den men känner att jag behöver frigöra lite pengar för det nya köpet. Den hamnar nog här på sälj forumet så fort jag fått tillräckligt mycket "cred" så jag kan posta säljannonsen.
![]()
![]()
Fan va jag vill ha den där. 2500D?
Bästa klockan jag haft!Jag förstår inte hur det kan vara sån brist på aktivitet i denna tråd. Jag har ingen själv men är sjukt sugen på en så fin klocka! Kanske inte är så populär ändå?
Nja, spelar det någon roll om den är poppis?Jag förstår inte hur det kan vara sån brist på aktivitet i denna tråd. Jag har ingen själv men är sjukt sugen på en så fin klocka! Kanske inte är så populär ändå?
Nej det var inte det jag menade. Undrar mer hur den inte kan vara så poppis då jag tycker att den är otroligt fin.Nja, spelar det någon roll om den är poppis?
Tycker klart du skall skaffa en om du vil ha en, de går lätt att sälja om du skulle ändra dig.
Köpte mig en SMPc för inte så längesen, nu suktar man efter denna istället. Vill ha en 43,5Bästa klockan jag haft!
Prövat många men denna är ända jag verkligen fastnat för.
Ett år som OWG med henne.
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha. Jo, den är poppis. När jag sålde min (igen, efter att ha köpt tillbaka den) nyligen var det bra tryck. Mest dåligt tryck i denna tråd tycker jagNej det var inte det jag menade. Undrar mer hur den inte kan vara så poppis då jag tycker att den är otroligt fin.
Måste vara en jäkla fin klocka som brädar PO,nAha. Jo, den är poppis. När jag sålde min (igen, efter att ha köpt tillbaka den) nyligen var det bra tryck. Mest dåligt tryck i denna tråd tycker jag
Sablarns bra klocka, men jag har fått upp ögonen för lite mindre ur.