Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Behövs det när du har snabbjustering i låset?Nån här som har en aning om en halvlänk från förra gen planet ocean (42mm) skulle passa nyaste generationen? Tydligen finns ju inga halvlänkar till nya när jag kollade med erikssons![]()
![]()
Nej, olika länkbredd vad jag vet. Erikson har nog koll på det också. Kan upplysa att bredden på dom skruvade länkbitarna är 18mm på PO 42.Nån här som har en aning om en halvlänk från förra gen planet ocean (42mm) skulle passa nyaste generationen? Tydligen finns ju inga halvlänkar till nya när jag kollade med erikssons![]()
![]()
Nja egentligen inte storleksmässigt sätt. Bara jag som är lite kräsen gällande hur låset sitter centrerat på handleden. Hade vart optimalt med en halvlänk på kl6 sidan av länken!Behövs det när du har snabbjustering i låset?
mvh
Tack för bra info!Nej, olika länkbredd vad jag vet. Erikson har nog koll på det också. Kan upplysa att bredden på dom skruvade länkbitarna är 18mm på PO 42.
Nymans ser ut att ta ca 6000 https://nymansur.com/serviceprislista.HTML även om de inte specifikt nämner cal.2500Någon som vet vad en service kostar på en Planet ocean med 2500 urverket?
Någon som vet vad en service kostar på en Planet ocean med 2500 urverket?
Nymans är väl dock inte AD för Omega?Nymans ser ut att ta ca 6000 https://nymansur.com/serviceprislista.HTML även om de inte specifikt nämner cal.2500
Auktoriserat servicecenter för Omega, iaf i Västerås.Nymans är väl dock inte AD för Omega?
Edit: inte för att det var ett krav i frågeställningen,men man bör kanske ha det i åtanke ändå
Mer än jag visste faktiskt!Auktoriserat servicecenter för Omega, iaf i Västerås.
All OMEGA® Stores in Västerås, Sweden | OMEGA®
Find all Official OMEGA® Stores and Authorized Dealers in Västerås, Sweden thanks to the OMEGA® Store Locator!www.omegawatches.com
Man får skilja på dom som säljer nya Omega (AD) och dom som är auktoriserade av Omega att serva dom, som synes är det en hel del fler.
Grattis till en pärla! Magisk tavla på den rackarn, what else för Mr Planet Ocean himselfBlev ännu en PO...
En blå denna gång!
![]()
Den snyggaste PO:n som gjorts imoBlev ännu en PO...
En blå denna gång!
![]()
Grattis! Hur stor är den blåa?Blev ännu en PO...
En blå denna gång!
![]()
43,5mmGrattis! Hur stor är den blåa?
ok...Grattis!Blev ännu en PO...
En blå denna gång!
![]()