Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är grymt fin! Men har du en PO 8500 också? Vilken lyx att kunna välja mellan två olika PO:sHärligt med ny Seamaster PO igen! Tog ut den igår och den kompletterar min 8500 väl. Den här Omegan är verkligen fin och ger mycket klocka för pengarna och framförallt är de tillgängliga. Gillar den polerade bezeln och urtavlan skarpt!
Tack! Yepp! Härligt med en 42 mm också.Den där är grymt fin! Men har du en PO 8500 också? Vilken lyx att kunna välja mellan två olika PO:s![]()
Haha, Rolex i profilbilden, Breitling i profilnamnet, och dubbla PO i OmegalådanHärligt med en ny Seamaster PO igen! Tog ut den igår och den kompletterar min 8500 väl. Den här Omegan är verkligen fin och ger mycket klocka för pengarna och framförallt är de tillgängliga. Gillar den polerade bezeln och urtavlan skarpt!
Härligt med en ny Seamaster PO igen! Tog ut den igår och den kompletterar min 8500 väl. Den här Omegan är verkligen fin och ger mycket klocka för pengarna och framförallt är de tillgängliga. Gillar den polerade bezeln och urtavlan skarpt!
Haha, ja, jag inser att det framstår som jag är lite av en allätare i sammanhanget men tycker om många klockor från alla dessa 3 märken. Kul att kunna variera lite beroende på dagsformen. Skål!Haha, Rolex i profilbilden, Breitling i profilnamnet, och dubbla PO i Omegalådan
Riktigt fin PO, älskar dom där visarna.
Ja, jag håller med. Det ger klockan en extra dimension och gör att det händer ngt extra som lyfter hela designen!Vad tycker du om gummit i vridringen?
Personligen så älskar jag det. Det blir en fin kontrast till keramiken (har en PO med helt keramisk ring och en med gummiinlägg).
Visst är den bra?! Jag har en likadan. Storlek förresten? 43,5mm?Lördagshäng..
![]()
Absolut! Den är 39,5mm. Ser kanske större ut pga mina små handlederVisst är den bra?! Jag har en likadan. Storlek förresten? 43,5mm?
Aha. Ser ut att sitta bra på dig.Absolut! Den är 39,5mm. Ser kanske större ut pga mina små handleder![]()
Aww yeah!
Omega kan det där med AR-behandlingFortsätter hålla liv i trådenTycker att känslan i denna PO är svårfångad på bild men här fick jag till den hyfsat..
![]()
Verkligen!Omega kan det där med AR-behandling