Blå PO8900
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg...verkligen
Fin klocka! Vilken storlek är det och hur grova handleder har du ungefär?Känns väldigt nice att bära PO igen! Fattar inte varför jag sålde den förra..
Tack! 39,5mm är klockan och mina handleder typ 16cm eller så. Små stickor helt enkeltFin klocka! Vilken storlek är det och hur grova handleder har du ungefär?
Ett snyggt läder till den där så Bra köp förövrigt!Då är jag tillbaka efter någon månad, återigen med en 2209.50 Saknade den alldeles för mycket!!
Tack!! Haha vem vet, snart kanske den sitter på ett läder Du vet ju att alla dykare är som allra bäst på läderEtt snyggt läder till den där så Bra köp förövrigt!
Det vet väl alla!Tack!! Haha vem vet, snart kanske den sitter på ett läder Du vet ju att alla dykare är som allra bäst på läder
Hur upplever du tjockleken med hänsyn till diametern på 39.5 mm?Tack! 39,5mm är klockan och mina handleder typ 16cm eller så. Små stickor helt enkelt
Tycker inte det är något bekymmer alls! Visst, den är ju inte tunn men upplever inte tjockleken som något konstigt eller oproportionerligt.Hur upplever du tjockleken med hänsyn till diametern på 39.5 mm?
Funderar på att köpa till ett gummi till min PO, vilken färg röstar ni för? Svart, orange eller blå till en 2209.50 med orange bezel?
Stort grattis och välkommen in i PO-gänget! Min 42mm hälsarNu kan jag också lägga upp bilder här. Kom på posten i dag. Tack @closetplayer för en trevlig affär.