Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin men inte 41mm va?Såldes 2015 och är absolut saknad. Funkade verkligen till allt. Tycker det är synd att den inte görs i 41mm längre och dom nya är alldeles för blanka i min mening!
42 var det ja! StämmerFin men inte 41mm va?
Po med cal 2500 va iof 42mm samt XL som va 45,5mm
Har du provat Omegas gummin?45:an är ganska tung på länk. Skönare på rem. Har beställt med orange sömmar.
Har du provat Omegas gummin?
Riktigt sköna.
Vardagar förutom fredag är det ganska lugnt, speciellt på Rydbergs.Planen är att skaffa ett Omega gummi, men drar mig för att rännan runt på Väla i dessa tider.
Vet faktiskt inte, jag har en 2500 xl och kan kolla ref på mitt gummi om du vill.Passar alla gummi till 2500 eller är det olika på 8500?
Finns ett likadant fast orange men vet inte ref på det.Det är samma som min och jag vet att det helsvarta passar till den modellen. Men jag vill ha lite mer orange inblandat i gummit.
Härligt! Nu kom gummiarmbandet också till den senaste POn. Tack till teamet på Erikson Ur för snabb leverans återigen. Nu är den komplett för att ta sig an sommaren! Älskar hur den byter skepnad i den här kombon.
Verkar bra, de där gummina från Omega. Till min blå finns det bara kombinerat gummi/läder, som jag tyckte bara kändes halvintressant. F ö tyckte jag det kostade skjortan (8300kr tror jag de sa). Köpte ett annat blått silikon-band som jag inte testat än.
Håller med. Grym byggkvalite! Rolex Oysterlänkar är sjukt sköna också. Känns verkligen gedigna och näst intill som ett med armen. Snygg rejäl maskin du har i keramik! Grattis. Go Seamaster!Grattis!
Bandet gör verkligen skillnad. Jag har en PO på länk och en med gummiband, och det är knappt så att man upplever dem som samma klockmodell.
Omegas gummiband med tillhörande viklås är fantastiska. Av alla länkar och band jag har, är det Omegas gummiband som jag tycker bäst om att ha på armen hela dagen.
Omegas länkar är lyxiga, tekniska underverk, men lite vassa i kanterna. Grand Seikos länkar är i all sin tunnhet otroligt fint polerade på kanterna och bekväma,. Men inget slår som sagt Omegas gummiband i komfort. Den enda förbättring jag skulle vilja se är att hålen satt lite tätare för mer exakt inpassning. Mitt sitter lite för löst, men ett hål in blir alldeles för tajt.
Funkar inte orange Tropic eller Isograne på den modeller? Gummi passar bra ihop med en bra specad dykare.45:an är ganska tung på länk. Skönare på rem. Har beställt med orange sömmar.
Vill helst ha ett med böjda ändar som passar boettenFunkar inte orange Tropic eller Isograne på den modeller? Gummi passar bra ihop med en bra specad dykare.
Jaha, är det RubberB som gäller då eller det kanske finns fler?Vill helst ha ett med böjda ändar som passar boetten
Funkar inte orange Tropic eller Isograne på den modeller? Gummi passar bra ihop med en bra specad dykare.
Tror inte det finns något annat än Omegas eget som passar och de är ganska dyra. Men till sommaren blir det säkert ett helorange gummi.Jaha, är det RubberB som gäller då eller det kanske finns fler?