Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan få bytlåna tillbaka den med din sub ibland om du vill gubben.Där satt den Parabellum! Stort grattis, sitter bra på dig. Grym klocka, saknar min ibland.. Exemplaret precis ovanför dessutom.
Nu kan man aldrig vara helt 100, men urverket ser schysst ut Jag skulle inte vara orolig personligen, men om du vill ha total ro kan du lättast höra dig för hos en ADJag funderar på en sak som slagit mig gällande länken på PO 8500. Det verkar som att inte alla länkar har någon form av nummer på insidan av länken närmast boetten så att säga? Anledningen till att jag frågar är då jag blev lite smånojig då jag undersökte min klocka och jämförde med lite olika YouTube-videos samt bilder. Det verkar vara lite olika.
Nu köpte jag min PO av en reko snubbe, allt stämmer (cert överensstämmer med numret på baksidan av klockan, Omega-globen, röda punkten osv osv) och vad jag vet så går det inte att klona ett sånt här vackert urverk.. Men man vet ju samtidigt att det florerar fakes här och där.
Vad säger ni som kan PO? Ser min PO reko ut? Min skall vara uttagen i mitten av 2013.
Bumpar denna tråden.
Är det någon som har lite nato-bilder att visa med sina PO's, helst 45,5mm? Misstänker att det kommer bli ganska saftigt på höjden (cal 8500), men vill ändå se vad ni tycker. Kan vara en kul omväxling - även om jag är toknöjd med länken.
Var har du köpt det tvådelade natot/nylonbandet? egbert