Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, den där tror jag inte är äkta. Det är bara att jämföra tavlan med äkta vara.Är intresserad av en PO. Cal 8500 jag hittade på pantbanken MEN denna kan väl ändå inte vara äkta? Kolla detaljer på urtavla och urverk:
Visa auktionsvara :: Pantbanken Sverige
www.pantbanken.se
Håller med alldeles för många fel, ringde och frågade och nu är den borttagenNä, den där tror jag inte är äkta. Det är bara att jämföra tavlan med äkta vara.
bra gjort!Håller med alldeles för många fel, ringde och frågade och nu är den borttagen
Hittade du någon PO 8500?Är intresserad av en PO. Cal 8500 jag hittade på pantbanken MEN denna kan väl ändå inte vara äkta? Kolla detaljer på urtavla och urverk:
Visa auktionsvara :: Pantbanken Sverige
www.pantbanken.se
Hej! Nej jag beslöt mig för att behålla min PO chronograf 3313 Men jag kikar med ett öga hela tiden. Varför jag kollade på den på pantbanken var för att den var så billig men då börjar man ju ana oråd och mycket riktigt så var den falsk. Blev lite förvånad att de inte hade bättre koll på pantbanken, har köpt där förut men då kollade Tony Frank på den innan och jag har servat den hos SGN så den var ok.Hittade du någon PO 8500?
Uppdatering: Har satt på stållänken med nya 19 mm bandstift och det känns stadigt. Känner knappt igen klockan efter två år på läder, lutar faktiskt mot att byta tillbaka eller köpa ett nytt band. Ett brunt kanske? Några tips?Jag funderar på att sätta tillbaka stållänken (original) på min 2500 men jag snubblade över en tråd (länk) där vissa menar att det är svårt eller nästintill omöjligt att få loss 20 mm bandstift om de använts för att sätta fast en stållänk eller ett gummiarmband. Det vore skönt att undvika problem längre fram så jag undrar: Finns det någon som kan dela med sig av erfarenheter kring byte av länk/armband? Använder ni olika bandstift beroende för stållänk/gummi respektive läder/tyg? Borde jag köpa nya bandstift i samband med det (mina är troligen original, dvs över 10 år gamla.)? Har ni tips på var man kan köpa?
Säkert en stor biffig pjäs….ser så ut iafOMEGA on Instagram: "COMING SOON #OMEGAMyChoice"
10K likes, 152 comments - omega on March 3, 2022: "COMING SOON #OMEGAMyChoice".www.instagram.comOMEGA on Instagram: "COMING SOON #OMEGAMyChoice"
14K likes, 172 comments - omega on March 5, 2022: "COMING SOON #OMEGAMyChoice".www.instagram.com
Jaha vad tror vi om nya PO då?
Säkert en stor biffig pjäs….ser så ut iaf
Ja tyvärr känns det som att man får fortsätta drömma om en sann re-issue av PO2500 med dess dimensioner.
Jag gav upp på PO efter min typ 8e?!Har ni kvar någon PO? @Parabellum och @Hebbe
Under en period bytte ni dessa lika ofta som vi andra bytte kallingar
Nope ingen PO längre…Har ni kvar någon PO? @Parabellum och @Hebbe
Under en period bytte ni dessa lika ofta som vi andra bytte kallingar
Jag gav upp på PO efter min typ 8e?!
Jag väntar på en mer slimmad variant :-(
Man behöver ett break från PO emellanåt.Nope ingen PO längre…
Ja det hann bli några där ett tag