Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På vissa bilder ser tavlan ut att ta över lite mycket, men tror den ser bättre ut i verkligheten.Vad tycker ni om nya James Bond?
Bara boxen får mig att vilja ha en
Vad bör man max ge för denna klocka?
https://www.tradera.com/item/367591756?utm_source=ios&utm_medium=link&utm_campaign=share
På Chrono ligger billigaste med samma ref på 12kkr. Vill så gärna ha en Quartz SMP på 36mm, så kan nog lägga 8kkr på den i länken. Men tror det är kap i så fall?Svårt att säga, men runt 6-8k låter rimligt? någon annan kanske kan flika?
Vi kollar med @Feskarn om detta kan tänkas passa. Har själv tänkt kolla men länken är så skön att tveksam om jag skulle använda något annat.Canvas på, någon som har tips på kurvat gummi som inte kostar multum?
Tänkte också på dessa faktiskt. Länken är grymt bra men kan vara skönt med något annat nu när det börjar bli kalltVi kollar med @Feskarn om detta kan tänkas passa. Har själv tänkt kolla men länken är så skön att tveksam om jag skulle använda något annat.
https://klocksnack.se/threads/gummi-i-20mm-med-”curved-ends”-även-21mm-i-svart.116097/
Vi kollar med @Feskarn om detta kan tänkas passa. Har själv tänkt kolla men länken är så skön att tveksam om jag skulle använda något annat.
https://klocksnack.se/threads/gummi-i-20mm-med-”curved-ends”-även-21mm-i-svart.116097/
Ja, den där boetten är väl ändå helt identisk?Tror faktiskt att det kan funka. Här på en SMP.
Får nog testa ett, hade på min Sinn som jag tyvärr skickade med vid försäljning.Tror faktiskt att det kan funka. Här på en SMP.
Ja, den där boetten är väl ändå helt identisk?
Då kronan fallit rätt hårt är det svårt att jämföra mot C24 då det ofta är dyrare internationellt idag. 8 är väl helt ok antar jag, men över det känns dyrt för quartz.På Chrono ligger billigaste med samma ref på 12kkr. Vill så gärna ha en Quartz SMP på 36mm, så kan nog lägga 8kkr på den i länken. Men tror det är kap i så fall?
Riktigt trevlig!Lirade inte 100% med den grå/silvriga tavlan även om den också är väldigt fin, nu fick jag möjligheten att ta över den blå. Riktigt bra måste jag säga, tavlan skiftar från nästan svart till ljusblå.
Denna klocka erbjuder otroligt mycket för pengen man betalar, svårt att slå enligt mig.
Den blåa är fin! Saknar min en hel del faktiskt...Lirade inte 100% med den grå/silvriga tavlan även om den också är väldigt fin, nu fick jag möjligheten att ta över den blå. Riktigt bra måste jag säga, tavlan skiftar från nästan svart till ljusblå.
Denna klocka erbjuder otroligt mycket för pengen man betalar, svårt att slå enligt mig.
Förstår det, du får ta tag i sakenDen blåa är fin! Saknar min en hel del faktiskt...
Risken finns ALLTID med Smp...har haft ett antal redanFörstår det, du får ta tag i saken