• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.0%
  • Nej

    Röster: 584 38.0%

  • Totala väljare
    1,536

burner

Panerai
2-Faktor
IMG_0074.jpg
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Min f d kan jag konstatera :)

Där satt den :) Visst är det bra?
Inte riktigt perfekt med gummit tyvärr, lite för tight för min smak vid sista hålet och lite för löst vid nästa sista hålet, eventuellt om den skulle sitta annorlunda med kortare band men drygt att köpa ett nytt utan att veta. Kanske blir en vanesak. Klockan är mycket snyggare på gummi dock!
 
Senast ändrad:

Stefan S

Patek
2-Faktor
Inte riktigt perfekt med gummit tyvärr, lite för tight för min smak vid sista hålet och lite för löst vid nästa sista hålet, eventuellt om den skulle sitta annorlunda med kortare band men drygt att köpa ett nytt utan att veta. Kanske blir en vanesak. Klockan är mycket snyggare på gummi dock!
Mm... borde ha skrivit att man bör försöka prova i affär först (bör man ju alltid vad det än är). Det är ju lite längre mellan hålen än länkens justering. Själv har jag haft tur, gummit sitter helt perfekt. Det finns ett kortare gummi alltså? En AD borde väl gå med på att man får prova det innan köp?
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Mm... borde ha skrivit att man bör försöka prova i affär först (bör man ju alltid vad det än är). Det är ju lite längre mellan hålen än länkens justering. Själv har jag haft tur, gummit sitter helt perfekt. Det finns ett kortare gummi alltså? En AD borde väl gå med på att man får prova det innan köp?
Ja åtminstone enligt NK när jag var där och frågade om gummit tidigare.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Redan nu kan jag med lätthet konstatera att nya SMP gör sig så mycket bättre på gummit, mycket bekvämare och ger ett snyggare och nättare intryck.
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
Takk. Veksler mellom følgende kamera / mobil:
  • Panasonic GX8 med Panasonic 12-35 f2.8
  • Samsung Note 9
  • (ny) iPhone 11
Bruker kun Snapseed på mobil (ikke LR på mac eller mobil).
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Blir mer och mer sugen på att prova en SMP, men är verkligen jättekluven till färgvalet Svart vs Blå.
Hur har ni resonerat som köpt en? :)

Jag har ju redan en blå dykare så tanken var isf en svart, fast den blåa ser ju nästan trevligare ut..
 
Topp