Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min f d kan jag konstateraSå jävla grym. Shoppa inte för mkt idag vänner!
Där satt den Visst är det bra?
Inte riktigt perfekt med gummit tyvärr, lite för tight för min smak vid sista hålet och lite för löst vid nästa sista hålet, eventuellt om den skulle sitta annorlunda med kortare band men drygt att köpa ett nytt utan att veta. Kanske blir en vanesak. Klockan är mycket snyggare på gummi dock!Min f d kan jag konstatera
Där satt den Visst är det bra?
Mm... borde ha skrivit att man bör försöka prova i affär först (bör man ju alltid vad det än är). Det är ju lite längre mellan hålen än länkens justering. Själv har jag haft tur, gummit sitter helt perfekt. Det finns ett kortare gummi alltså? En AD borde väl gå med på att man får prova det innan köp?Inte riktigt perfekt med gummit tyvärr, lite för tight för min smak vid sista hålet och lite för löst vid nästa sista hålet, eventuellt om den skulle sitta annorlunda med kortare band men drygt att köpa ett nytt utan att veta. Kanske blir en vanesak. Klockan är mycket snyggare på gummi dock!
Ja åtminstone enligt NK när jag var där och frågade om gummit tidigare.Mm... borde ha skrivit att man bör försöka prova i affär först (bör man ju alltid vad det än är). Det är ju lite längre mellan hålen än länkens justering. Själv har jag haft tur, gummit sitter helt perfekt. Det finns ett kortare gummi alltså? En AD borde väl gå med på att man får prova det innan köp?
Kul att du är nöjd! Själv tycker jag den är överlägset bekvämast o snyggast på länkRedan nu kan jag med lätthet konstatera att nya SMP gör sig så mycket bättre på gummit, mycket bekvämare och ger ett snyggare och nättare intryck.
Du har alltid bra klass på dina bilder! Väldigt säljande, inte annat än man blir sugen på o köpa en smpHar både lenke og gummi. Synes original gummi er fantastisk bra og bedre enn lenken (som burde vært tapered).
Alltid så fina bilder. Vad använder du för kamera/mobil?Har både lenke og gummi. Synes original gummi er fantastisk bra og bedre enn lenken (som burde vært tapered).
Fantastiska bilder.Har både lenke og gummi. Synes original gummi er fantastisk bra og bedre enn lenken (som burde vært tapered).
Min f d kan jag konstatera
Den bättre frågan måste ju vara, vad använder du för ljus till dina bilder? Och använder du dig av reflexskärm?Takk. Siden det er lørdag, så legger jeg ut noen til med gummi. Definitivt best på gummi.
Til og med YG Submariner er best på gummi.
Alle bildene, bortsett fra ett, er tatt ute i naturlig utelys. Du ser terrassebordene i bakgrunnen. That's it.Den bättre frågan måste ju vara, vad använder du för ljus till dina bilder? Och använder du dig av reflexskärm?
i din GG-trådyes! Din gamla. Hur kunde du se det?
Nesten...
Jag gillar gummit till Aqua Terran. Går det att trycka dit på en SMPc?
Nesten...
Svaret får du her: https://omegaforums.net/threads/smpc-with-aqua-terra-150m-rubber-strap.83234/
Aha, trodde det var ett golvAlle bildene, bortsett fra ett, er tatt ute i naturlig utelys. Du ser terrassebordene i bakgrunnen. That's it.
Resonerar så här... på länk blå tavla, på gummi något annat. Det hela blir väl blått då.Blir mer och mer sugen på att prova en SMP, men är verkligen jättekluven till färgvalet Svart vs Blå.
Hur har ni resonerat som köpt en?
Jag har ju redan en blå dykare så tanken var isf en svart, fast den blåa ser ju nästan trevligare ut..
Den du har nu är ju en av de bästa! (föredrar dock gulguld före sedna)Resonerar så här... på länk blå tavla, på gummi något annat. Det hela blir väl blått då.