Jag tyckte mycket om min förra silvergrå/blå på det blå gummit. Nuvarande är en helt annan upplevelse förstås.Den du har nu är ju en av de bästa! (föredrar dock gulguld före sedna)
Men jag har ju redan TT så behöver nog något mer nedtonat..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tyckte mycket om min förra silvergrå/blå på det blå gummit. Nuvarande är en helt annan upplevelse förstås.Den du har nu är ju en av de bästa! (föredrar dock gulguld före sedna)
Men jag har ju redan TT så behöver nog något mer nedtonat..
TT är alltid braJag tyckte mycket om min förra silvergrå/blå på det blå gummit. Nuvarande är en helt annan upplevelse förstås.
Nöjd med gummit? Får man till ok passform?
Jag har lyckats hamna precis mittemellan lägena så ett är lite för tight för mig och nästa lite för löst. Har provat att beställa det korta bandet i hopp att man hamnar annorlunda där. Klockan är annars fantastisk på gummit och det märks att gummit är genomtänkt. Bland annat den yttersta hållaren har en pigg som går ned i hålen på remmen så att den håller sig på plats. I mitt tycke är klockan mycket mycket bättre på gummi än länken, andra gången jag gillar en klocka på gummi, Panerai 682 var den första.Nöjd med gummit? Får man till ok passform?
Lutar åt SMP igen så kanske ska komplettera med gummit . Hur kortare är det korta?Jag har lyckats hamna precis mittemellan lägena så ett är lite för tight för mig och nästa lite för löst. Har provat att beställa det korta bandet i hopp att man hamnar annorlunda där. Klockan är annars fantastisk på gummit och det märks att gummit är genomtänkt. Bland annat den yttersta hållaren har en pigg som går ned i hålen på remmen så att den håller sig på plats. I mitt tycke är klockan mycket mycket bättre på gummi än länken, andra gången jag gillar en klocka på gummi, Panerai 682 var den första.
Vet faktiskt inte, Omega kunde inte förklara det tydligare än att hålen börjar en centimeter högre upp, men rimligen är det ju också kortare. Kan återkomma när jag får det nya och kan jämföra, då är sannolikt ett gummi till salu ocksåLutar åt SMP igen så kanske ska komplettera med gummit . Hur kortare är det korta?
Snyggt!Tillbaka igen
Tillbaka igen
Grattis till ett fint köp! Minns att vi diskuterade sedna varianten för några månader sedan. Jäkligt fin klocka.Gummi är bra
Mycket snygg!!Tillbaka igen
Tackar! Jodå, men när jag skrev i din tråd hade jag ännu inte ägt någon. Hade en grå/blå i stål ett tag innan med både länk o gummi och det gav insikten att jag inte behövde ha någon länk vilket ledde till köpet av denna. Lite nyhetens behag väl fortfarande men jag tycker det är den bästa/finaste klocka jag någonsin köpt.Grattis till ett fint köp! Minns att vi diskuterade sedna varianten för några månader sedan. Jäkligt fin klocka.
Tackar! Jodå, men när jag skrev i din tråd hade jag ännu inte ägt någon. Hade en grå(blå i stål ett tag innan med både länk o gummi och det gav insikten att jag inte behövde ha någon länk vilket ledde till köpet av denna. Lite nyhetens behag väl fortfarande men jag tycker det är den bästa/finaste klocka jag någonsin köpt.
Sen kan man ju fundera på om ett dykarur skall vara så här blingigt (en toolwatch) och om den kommer att hänga med på stranden till sommaren.
Don't do it!Sitter fint på gummit. Men kommer rocka länk ett tag till
againOps i did it
Det där kommer att dö sluta i skilsmässa ganska snart! Mark my words!Ops i did it
Att köra länk istället för gummi?Det där kommer att dö sluta i skilsmässa ganska snart! Mark my words!
Bäst o sätta på gummit igen då...Det där kommer att dö sluta i skilsmässa ganska snart! Mark my words!