Eqn
Silver
Om du någon gång blir less på den måste du sälja tillbaka den till mig! Fan vad bra den ärHåller helt och hållet med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du någon gång blir less på den måste du sälja tillbaka den till mig! Fan vad bra den ärHåller helt och hållet med!
Har haft svackor då den känts lite tråkig och hängt löst, men den gör sig så jäsingens bra som daily driver att den klarat sig. Blir oftast lite överraskat glad av att titta på den.Om du någon gång blir less på den måste du sälja tillbaka den till mig! Fan vad bra den är
Med andra ord kommer den snart flippasHar haft svackor då den känts lite tråkig och hängt löst, men den gör sig så jäsingens bra som daily driver att den klarat sig. Blir oftast lite överraskat glad av att titta på den.
Hands down den bästa klockan jag haft. Uppe på snart ett år med min och sitter nästan på dagligen trots många andra fina klockor i samlingen!Alla måste vara sjukt nöjda med nya SMP:n, sällan det dyker upp ngn på sälj
Alla måste vara sjukt nöjda med nya SMP:n, sällan det dyker upp ngn på sälj
Kan vara den snyggaste av dom alla, dock vill man inte ha två svarta klockor så det får bli den blåa
Jag har tre svarta, varav en till SMP m ä. Men ja, en blå klocka vill man ha och det har jag också.Kan vara den snyggaste av dom alla, dock vill man inte ha två svarta klockor så det får bli den blåa
Den är så grymt fin den där! Önskar att dom släpper en midsize i nya modellen för oss med mindre handleder.
Grattis du kommer inte bli besviken
Glad nybliven ägare av smp-c )
Nope. Har en Speedy og en Semaster 2018. Speedy er kjedelig egentlig, mens blå Seamaster ikke er i nærheten av å være kjedelig.Hur e det med SMP, lider ägarna av speedy syndrom dvs köp,flipp,köp,flipp repeat?
Japp, jag är en av dom...Hur e det med SMP, lider ägarna av speedy syndrom dvs köp,flipp,köp,flipp repeat?
Tror det är väldigt personligt, jag har nu haft min i ett år och har extremt svårt att tänka mig att den någonsin kommer att lämna då det är en jävligt grym klocka!Hur e det med SMP, lider ägarna av speedy syndrom dvs köp,flipp,köp,flipp repeat?
Med Speedy blir det ju alltid repeat till samma men med SMP så finns det ju ett gäng olika utgåvor. Hade i flera år en GMT 2234.50 men sålde och köpte en 2254.50. Nya SMP köpte jag först en grå/blå men sålde och köpte en tvåton svart/Sedna. Någon gång borde man äga den ”riktiga” mellanchef/Bond-klockan 2531.80.Hur e det med SMP, lider ägarna av speedy syndrom dvs köp,flipp,köp,flipp repeat?
Vilket underbart exemplar!Tror det är väldigt personligt, jag har nu haft min i ett år och har extremt svårt att tänka mig att den någonsin kommer att lämna då det är en jävligt grym klocka!
Hahah lite samma, tanken har ju kommit nån gång att sälja men sen så vet jag att sekunden den är såld så kommer jag ångra mig om jag ser nån annan ha en på handen!Vilket underbart exemplar!
Jag har understundom tvivlat på min blå SMPc som jag köpte ny 2017. Men kan inte skiljas från den. Lutar åt evig keeper på den!