• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Bam!
9DF250C5-A02C-4EBF-961E-B98DD5C1D909.jpeg

Bytte dock till länken direkt :)
F470AC81-AD11-4C98-A090-4EE502D3CBC0.jpeg

Jadu... Det är fan hemskt!

Så länge det finns kunder som vill ha nåt som liknar det real deal men endast betalar för the fake deal lär detta tyvärr fortsätta :(

Överraskad och lite shockad faktiskt. Har haft exakt den där.

De nästan så jag tror att fakegängen tar de som en utmaning att ”Lets freakin copy that shit” och triggar varandra underground. Det är ju ett sjuhelsikes jobb de lagt ner men som hebbe säger, forecasten för fakebuyers växer antagligen med marknaden...

Gav upp efter 6-7 sidor, men någon i tråden som kört nya seamaster i tvåton på gummi? Har bara sett den på bilden, tjejen letar och vill ha nått oversized för henne..

Bild för att det är roligare då :D

1031102685.jpg

Ja. Förhoppningsvis finns dokumentation från AD med. Men privatköp försvåras när kopiorna är så bra att den som säljer inte vet det.
Ja men det är ju just det jag menar. Hur vågar man köpa privat när det finns dessa kopior som ser identiska ut med originalet? Så alternativet för mig blir ju av AD då, dock mycket dyrare.

Första Smpn för min del så jämför bara med min Sub. Bortsett ifrån vridringen känns den riktigt bra, helt klart i klass med Sub'en trots sin lägre prislapp :)
Kan bara hålla med. Vridringen är dock knepig som fan att få ett bra grepp om, jag måste ta av mig klockan och köra med tummen kl 6 för att skjuta på och tre fingrar kl 12, rätt trögt också. Annars en grym klocka med skön kvalitetskänsla :)
(Länken på polering, mesh som reserv)
7FA61BD1-795A-451F-A371-78AED3BEC051.jpeg

Första Smpn för min del så jämför bara med min Sub. Bortsett ifrån vridringen känns den riktigt bra, helt klart i klass med Sub'en trots sin lägre prislapp :)
Uris hos Hukeni Malmö lade två fingrar över glaset ut mot bezelen och vred sen hur lätt som helst. Har själv inte lyckats med tricket, bara skitat ned glaset nåt grymt :wtf:

Ja men det är ju just det jag menar. Hur vågar man köpa privat när det finns dessa kopior som ser identiska ut med originalet? Så alternativet för mig blir ju av AD då, dock mycket dyrare.
...känns som du är överdrivet nervig över detta. Finns flera av oss här som har mkt erfarenhet av både sälja o köpa klockor. Men givetvis ska du köra på det som känns bäst o tryggast för dig.
Vilken Omega är du på jakt efter? :)

Tillbaka
Topp