Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jadu... Det är fan hemskt!Vart är världen på väg asså!?
Grattis! Den svarta är underskattadBam!
Bytte dock till länken direkt
Tack!Grattis! Den svarta är underskattad
Needless to say såg det mycket bättre ut på din smala handled med gummitTack!
Velade länge som fan ang. vilken färg jag skulle köpa, gillar generellt sett blåa klockor och den blåa är riktigt fin.. men har en annan blå dykare så denna kompletterar den bättre
Så länge det finns kunder som vill ha nåt som liknar det real deal men endast betalar för the fake deal lär detta tyvärr fortsättaVart är världen på väg asså!?
Överraskad och lite shockad faktiskt. Har haft exakt den där.Vart är världen på väg asså!?
Jadu... Det är fan hemskt!
Så länge det finns kunder som vill ha nåt som liknar det real deal men endast betalar för the fake deal lär detta tyvärr fortsätta
Överraskad och lite shockad faktiskt. Har haft exakt den där.
Riktigt fin, både på länk och gummi. Perfekt att kunna variera. Skulle gärna se den på ett grönt eller khakifärgat Natoband också.Bam!
Bytte dock till länken direkt
And that, my friend - is the beginning of the end of watch enthusiasts as we know it. 2020.Vart är världen på väg asså!?
Usch, fyfan nu blir man väldigt kluven på att köpa en sån. Jag har letat och sparat länge nu och var redo att slå till nu till våren 2020...Vart är världen på väg asså!?
Köp från AD så behöver du inte oroa dig!Usch, fyfan nu blir man väldigt kluven på att köpa en sån. Jag har letat och sparat länge nu och var redo att slå till nu till våren 2020...
Går även utmärkt att handla privat eller från annan handlare oxå. Köp säljaren etc.Köp från AD så behöver du inte oroa dig!
Ja visst är det hemskt men jag tycker in the att det ska skrämma iväg dig! Det är en sjukt bra klocka så var försiktig bara om du handlar privat eller kör på AD!Usch, fyfan nu blir man väldigt kluven på att köpa en sån. Jag har letat och sparat länge nu och var redo att slå till nu till våren 2020...
Ja. Förhoppningsvis finns dokumentation från AD med. Men privatköp försvåras när kopiorna är så bra att den som säljer inte vet det.Går även utmärkt att handla privat eller från annan handlare oxå. Köp säljaren etc.
Ser ju alltid värre ut på en närbild än när den bärs, men "nackdelen" är väl att länken inte smalnar av, så kan nog hålla med om att det ser lite smäckrare ut på gummi.Needless to say såg det mycket bättre ut på din smala handled med gummit
Snyggt! Riktigt schyssta band!Fick hem nytt zealande gummi till min 2531.80 igår.
Tack! Grymt skönt är det.Snyggt! Riktigt schyssta band!
Tycker den är avsevärt bättre en förra gen. Men visst den kräver lite handhavande innan man ”greppat” detBara jag som upplever att vridringen på senaste SMP är väldigt svårgreppad och svårmanövrad?
Ja men det är ju just det jag menar. Hur vågar man köpa privat när det finns dessa kopior som ser identiska ut med originalet? Så alternativet för mig blir ju av AD då, dock mycket dyrare.Ja. Förhoppningsvis finns dokumentation från AD med. Men privatköp försvåras när kopiorna är så bra att den som säljer inte vet det.
Första Smpn för min del så jämför bara med min Sub. Bortsett ifrån vridringen känns den riktigt bra, helt klart i klass med Sub'en trots sin lägre prislappTycker den är avsevärt bättre en förra gen. Men visst den kräver lite handhavande innan man ”greppat” det
Kan bara hålla med. Vridringen är dock knepig som fan att få ett bra grepp om, jag måste ta av mig klockan och köra med tummen kl 6 för att skjuta på och tre fingrar kl 12, rätt trögt också. Annars en grym klocka med skön kvalitetskänslaFörsta Smpn för min del så jämför bara med min Sub. Bortsett ifrån vridringen känns den riktigt bra, helt klart i klass med Sub'en trots sin lägre prislapp
Uris hos Hukeni Malmö lade två fingrar över glaset ut mot bezelen och vred sen hur lätt som helst. Har själv inte lyckats med tricket, bara skitat ned glaset nåt grymtFörsta Smpn för min del så jämför bara med min Sub. Bortsett ifrån vridringen känns den riktigt bra, helt klart i klass med Sub'en trots sin lägre prislapp
...känns som du är överdrivet nervig över detta. Finns flera av oss här som har mkt erfarenhet av både sälja o köpa klockor. Men givetvis ska du köra på det som känns bäst o tryggast för dig.Ja men det är ju just det jag menar. Hur vågar man köpa privat när det finns dessa kopior som ser identiska ut med originalet? Så alternativet för mig blir ju av AD då, dock mycket dyrare.