• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Jag hade planer på att buda upp emot 16000kr för denna klocka. Men det är fem dagar kvar av auktionen och klockan är redan uppe i 16500kr. Vad är egentligen rimlig pris för denna? Ref:
21230416101001, quartz.

https://www.tradera.com/item/381176348
Om man kollar på C24 så går fullset för runt 23-25, så det beror helt på vad du är villig att betala för den. Men att den landar närmre 20 skulle inte förvåna mig

IMG_20200110_103659.jpg

Alltid lika trevligt att få bära denna, har hittills inte hittat något som slår det.

Ja, det är något speciellt med märket som gör att jag dras till dom. Aldrig riktigt förstått tjusningen med Rolex exempelvis, men farsan har en schysst Breitling Avenger II som jag hoppas får ärva om (förhoppningsvis) många år. Annars är det ingen annan överkomlig tillverkare som tilltalar mig såpass mycket som Omega.
Helt rätt! Du talar såsom @Undersköterskan, vars saknad här är stor. :)

Vad tycket ny om naton? Jag diggar de på bild men tycker det blir för tjockt på armen...
IMG_20200111_130315_118.jpg
Jag gillar nato men föredrar egentligen gummi men så tillhör jag också den minoritet som ogillar länk... ;)
Har svårt att komma överens med mig själv i denna fråga. Dykare på läder?!? Känns så fel men ser ju bra ur? Hur resonerar ni kring detta?

IMG_20200111_133723.jpg

IMG_20200111_133309.jpg
Inget illa menat men absolut inte, läder på dykare är ett no-no i min bok men gillar du det så varför inte? :)

Har svårt att komma överens med mig själv i denna fråga. Dykare på läder?!? Känns så fel men ser ju bra ur? Hur resonerar ni kring detta?

IMG_20200111_133723.jpg

IMG_20200111_133309.jpg
Den är svår. Jag har inget emot att bära en dykare på läder. MEN jag gillar inte en blå SMP på läder då jag anser att det skär sig. Men en svart SMP på läder som en 2254/2264 tycker jag ser bomb ut!

Jag gillar nato men föredrar egentligen gummi men så tillhör jag också den minoritet som ogillar länk... ;)
Inget illa menat men absolut inte, läder på
Dykare är ett no-no i min bok men gillar du det så varför inte? :)

Haha precis min känsla ju!! Hur kan något jag tycker ser så bra ut kännas så sjukt fel. Har faktiskt också svårt för länk. Den får nog gå tillbaka till grått Nato, otippat snygg kombo faktiskt.
IMG_20200111_135315.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp