• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Dax att hänga mer i denna tråd, nytt in!
C9D21559-9267-491D-B9E3-3F501D9C8548.jpeg
Riktigt snyggt! Stort grattis och välkommen till klubben! :)

Jag går i tankar att köpa min första Omega och blev väldigt sugen på en vit gmt 2538.20. Vad anser ni att de är värda i bra skick med box och papper? Finns en på c24 för 28' men det kanske är i dyraste laget?
Seamaster GMTn är en väldigt fin klocka! Gick en vit förra våren för 19 så 28 nu känndes ganska högt... Men om en svart skulle vara ett alternativ så ligger det en fin ute nu med box för 21 :D

Det beror så klart på vad man är van vid men jag tror nog att de flesta upplever en dykare på 36mm som väldigt liten oavsett utformning.
Jag hade en Pre-Bond i 36mm och gick från en 41mm SMP och den vart då för liten i min smak. Men kommer man från dressare och mindre klockor så sitter de säkert bra!

• Like
Reactions: HSK
Jag går i tankar att köpa min första Omega och blev väldigt sugen på en vit gmt 2538.20. Vad anser ni att de är värda i bra skick med box och papper? Finns en på c24 för 28' men det kanske är i dyraste laget?
2254.50 har förr legat lite högre än GMT och det väl berott på mer efterfrågad men det här verkar ha ändrat sig och att dom nu ligger på samma nivå. Om den är fin Inget orimligt pris alltså om man ser till allmän C24-nivå. Vit GMT har inte legat högre än svart men det kan ju också ha ändrat sig lite?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp