Riktigt snyggt! Stort grattis och välkommen till klubben!Dax att hänga mer i denna tråd, nytt in!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt! Stort grattis och välkommen till klubben!Dax att hänga mer i denna tråd, nytt in!
Well done! Snyggt!Dax att hänga mer i denna tråd, nytt in!
Snyggt!Dax att hänga mer i denna tråd, nytt in!
Volvo eller ej, fortfarande bland de bästa klockorna!
Hahah, jo så är det absolut! Kör själv volvo, så man kan säga att namnet kanske inte bär mega "Boom" men kollar man under the hood så är det annatNu är det ju så att Volvo numera även gör dom bästa bilarna, så jag tycker att jämförelsen är kanon. På bilden är mina två älsklingar
Så är det. Vad kör du för Volvo?Hahah, jo så är det absolut! Kör själv volvo, så man kan säga att namnet kanske inte bär mega "Boom" men kollar man under the hood så är det annat
XC60 Du?Så är det. Vad kör du för Volvo?
Kör numera S90. V60 T6 TE är beställld och kommer i juni. När den kommer har jag avverkat alla Volvos biltyper. Min favorit hittills var helt klart XC90'n, gick upp sjukt tidigt för att köra far för att kunna ta bilen till skolan. Då var man verkligen kung Lite OT men hoppas att det är okej.XC60 Du?
Seamaster GMTn är en väldigt fin klocka! Gick en vit förra våren för 19 så 28 nu känndes ganska högt... Men om en svart skulle vara ett alternativ så ligger det en fin ute nu med box för 21Jag går i tankar att köpa min första Omega och blev väldigt sugen på en vit gmt 2538.20. Vad anser ni att de är värda i bra skick med box och papper? Finns en på c24 för 28' men det kanske är i dyraste laget?
Välkommen till gänget! Och riktigt fint ex du har hittat!Då var man äntligen en i gänget!
Det beror så klart på vad man är van vid men jag tror nog att de flesta upplever en dykare på 36mm som väldigt liten oavsett utformning.Hur bärs en midsize? Känns den liten?
Jag hade en Pre-Bond i 36mm och gick från en 41mm SMP och den vart då för liten i min smak. Men kommer man från dressare och mindre klockor så sitter de säkert bra!Det beror så klart på vad man är van vid men jag tror nog att de flesta upplever en dykare på 36mm som väldigt liten oavsett utformning.
2254.50 har förr legat lite högre än GMT och det väl berott på mer efterfrågad men det här verkar ha ändrat sig och att dom nu ligger på samma nivå. Om den är fin Inget orimligt pris alltså om man ser till allmän C24-nivå. Vit GMT har inte legat högre än svart men det kan ju också ha ändrat sig lite?Jag går i tankar att köpa min första Omega och blev väldigt sugen på en vit gmt 2538.20. Vad anser ni att de är värda i bra skick med box och papper? Finns en på c24 för 28' men det kanske är i dyraste laget?
De är fina allihop, jag gillar dock den i vänstra nedre hörnet bäst rent utseendemässigt. Kanske hade valt den svarta varianten av den modellen. Det är ju förstås en smaksak!Har haft dessa fyra tidigare samt en Aqua Terra. Nu börjar jag bli sugen på en Seamaster igen, men vilken ref ska det bli. Några tips?
Vilken ref blir det på den?De är fina allihop, jag gillar dock den i vänstra nedre hörnet bäst rent utseendemässigt. Kanske hade valt den svarta varianten av den modellen. Det är ju förstås en smaksak!
Om du vill ha quartz tror jag att det ska vara:Vilken ref blir det på den?
Välkommen till gänget! Och riktigt fint ex du har hittat!
Det kan jag förstå!Tack så mycket! Var bara tvungen att slå till när jag såg detta ex komma upp till försäljning
Tack, jag får fundera vidareOm du vill ha quartz tror jag att det ska vara:
Ref: 212.30.41.61.01.001
Dax att hänga mer i denna tråd, nytt in!