Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar, det där vart ju snyggt!Provkör beatern på olivgrönt nato. Ganska klädsamt.
Ny SMP gör absolut det enligt allmän uppfattning. Mycket tack vare sina end-links som sluttar neråt snabbt.Bär inte SMP mindre eller är det jag som är ute och snurrar?
Testade en precis, hade 41mm som max men den satt som en smäck!
Jag skulle säga att en 41mm Seamaster bärs ganska likt en Submariner på 40mmBär inte SMP mindre eller är det jag som är ute och snurrar?
Testade en precis, hade 41mm som max men den satt som en smäck!
Snyggt!Länken fixad och klockan åter i beater tjänst!
+1 på den!SMP:n är verkligen en lyckad design, enligt mig!
Man tackar!Stiligt
Den gröna.Vilken färg på tavlan passar SMP:n sämst enligt er?
Mm, ligger nog något i det. Är själv inte jättehypead på den gråa. Ändå lite spännande att den Hulk-submarinern är den snyggaste varianten men att det inte alls är snyggt på Omegas motsvarighet.Den gröna.
Den är riktigt bra! Saknar min.Måste säga att nya SMP imponerar på mig
Min Sub har helt klart fått konkurrens!
Märks att den är lite större och lite tjockare men det är marginellt om du frågar migDen är riktigt bra! Saknar min.
Hur tycker du den bärs i jämförelse med suben?
Silvergrå med blå ring? Riktigt bra och definitivt annorlunda upplevelse än allt annat jag haft, saknar den. Av dagens utgåvor är alla bra, förutom den där titan/tantalum/sedna.Mm, ligger nog något i det. Är själv inte jättehypead på den gråa. Ändå lite spännande att den Hulk-submarinern är den snyggaste varianten men att det inte alls är snyggt på Omegas motsvarighet.
Tack för uppdateringen men fasen vad tråkigt! Jag hoppas verkligen att den dyker upp så småningom och att du postar lite bilder på den i tråden.Borttappad av DBSchenker för tillfället Så jag vet inte riktigt hur det gick. Den kanske kommer, kanske inte
Samma här. Klockan är definitivt en keeper, så det vore trevligt om den faktiskt kommer framTack för uppdateringen men fasen vad tråkigt! Jag hoppas verkligen att den dyker upp så småningom och att du postar lite bilder på den i tråden.
Rörigt värre men kul med lite bilder. Det är ju ingen modell man stöter på dagligen direkt.Testade den nya 007 modellen för några dar sedan. Vad tycker panelen?
Nej men skit vad tråkigtBorttappad av DBSchenker för tillfället Så jag vet inte riktigt hur det gick. Den kanske kommer, kanske inte
Jag vill gärna ha en.Vad skulle folket säga om en grön SMP?